Ronald Ermes schreef:Gewoon gaan samenwonen, dan zijn ze blij dat je in het weekend het huis uit bent en het rijk voor zich alleen hebben

Mark Breedveld schreef:Ik zou ze dan maar allebei mee nemen Michel

Michel Hollaar schreef:Mark Breedveld schreef:Ik zou ze dan maar allebei mee nemen Michel
Ja, Mark,
de manier om weer heel snel alleen te zijn.

Jeroen Huigen schreef:Mijn vriendin is er vrij makkelijk in . Ik zeg netjes aan het begin van de week wanneer ik weekend daarop wil gaan vissen . Het wordt dan netjes in het rooster ingepast en ik kan dan gaan vissen op het moment dat ik het gepland heb . En loopt het dan toch een keer anders dan wordt het allemaal wel weer opgelost . En ik kan tot nu toe bijna ieder weekend wel een keer naar het water toe . En ik kan lekker vissen en de vrouw en kinderen houdt ik ook nog tevreden , wat wil je nog meer ?

is het al een x gelopen omdat zei iets had gepland voor ons 2tjes en ik dus ook met zun 2e maar dan met mun vismaat
  is het al een x gelopen omdat zei iets had gepland voor ons 2tjes en ik dus ook met zun 2e maar dan met mun vismaat  en tsjah dan heb 1 van ons pech maar ik niet
   en tsjah dan heb 1 van ons pech maar ik niet  
justin feunekes schreef:
( btw met vismaat en vriendin gaan vissen is niet goed )

zit ik lekker 1 week in frankrijk met me barst !! telefoon gaat uit !!!:P
 zit ik lekker 1 week in frankrijk met me barst !! telefoon gaat uit !!!:P

Stef Dijkstra schreef:Ik ben niet heel sterk in wiskunde, maar het is heel simpel...
Vissen + Vrouw = Gezeur
 Ik ben getrouwd & werk, maar vis gewoon 2 nachten in de week hoor. En als ik er 3 wil vissen, maakt dat haar niks uit. Of een aantal keer naar Frankijk, no problemo.
 Ik ben getrouwd & werk, maar vis gewoon 2 nachten in de week hoor. En als ik er 3 wil vissen, maakt dat haar niks uit. Of een aantal keer naar Frankijk, no problemo. 
 (En anders heef ze pech)
 (En anders heef ze pech) 
 (bij ons in de polder zijn nog geen 5 spiegels bekent!!)
 (bij ons in de polder zijn nog geen 5 spiegels bekent!!)