Yannick's en mijn moeder brachten ons weg, Aangekomen op onze stek zien we dat die bezet is en op de rest van het water zitten geen fijne stekken meer. Na even nagedacht te hebben zijn we naar een water gegaan waar we het al een keer wilden proberen. Het werd dus de eerste nacht voor ons op een nieuw water!
Rond 4 uur daar aangekomen wilden we op een stek gaan zitten waarvoor we met alle spullen door een sloot moesten lopen ( Het water kwam tot navelhoogte ). Op de stek begonnen we de boot op te blazen, we gingen namelijk alles uitvaren.
Toen de hengels nog niet heel lang inlagen, om ongeveer 18:05, kreeg ik de eerste langzame beet. Na een korte dril konden we deze vis scheppen
28 pond:
De volgende was voor Yannick rond 9 uur
17 pond:
In de verte hoorden we de onweer al aankomen. De ongeruste moeder van Yannick belde al en zei dat er een weeralarm aangekondigd was. Achteraf bleek het mee te vallen en zijn we alleen een beetje natgeregend.
Nu was het weer mijn beurt, rond 11 uur een 20 ponder
's Nachts om 2 uur werden we gewekt door Yannick´s MX. Het bleek zijn eerste 20-er op dit water, precies 20 pond
Na 's ochtends alles opnieuw te hebben uitgevaren, kreeg ik al snel een volgende aanbeet om ongeveer 6:30. Het bleek een 26 ponder!
De volgende beet was alweer voor mij. Om 7 uur konden we een 17 ponder landen
En ook de laatste beet van de sessie was voor mij. Een 18 ponder met een raar gebouwde kop!