“Eeeeeeee man alles goed hebbie al wat? heee! Heee joh! Zijn dat de nieuwe hangers van solar?”
Ik speel dan altijd de doofstomme mensschuwe psychopaat die alleen ‘nee’ kan zeggen.

) waren er een (buitenlandse) man en een vrouw aan het picknicken. Ik zat iets verder een kreeg beet, komt die man gelijk aan zetten ja ik help wel 'grote grote vis blaba...' pakt ie m'n schepnet en gaat ie zo tot z'n middel het water in...
) waren er een (buitenlandse) man en een vrouw aan het picknicken. Ik zat iets verder een kreeg beet, komt die man gelijk aan zetten ja ik help wel 'grote grote vis blaba...' pakt ie m'n schepnet en gaat ie zo tot z'n middel het water in...  kon die wel mooi de vis scheppen 5 meter verder uit de kant...
 kon die wel mooi de vis scheppen 5 meter verder uit de kant... 

hier ga ik nooit meer zwemmen.
 hier ga ik nooit meer zwemmen.  

uiteraard geantwoord met nee nog niets gezien vandaag!
 uiteraard geantwoord met nee nog niets gezien vandaag!  

Ik geef 25 euro voor vis
  Ik geef 25 euro voor vis  

robert de jong schreef:Deze kreeg ik laatst nog te verduren, de spullenluller, dit keer zoals gebruikelijk op een decibel of 100 de openingszin( dit alles terwijl ik sneaky tussen de teken en de brandnetels in alle rust verstopt zit);
“Eeeeeeee man alles goed hebbie al wat? heee! Heee joh! Zijn dat de nieuwe hangers van solar?”
Ik speel dan altijd de doofstomme mensschuwe psychopaat die alleen ‘nee’ kan zeggen.

en vervolgens vragen ze waar vis je op!?? op karper meneer, maar die past toch helemaal niet in zoon klein emmertje
  en vervolgens vragen ze waar vis je op!?? op karper meneer, maar die past toch helemaal niet in zoon klein emmertje
 , ojaaa! maar die zijn toch heel moeilijk te vangen?? heb je er wel eens een gevangen antwoorde ik: oww pas 4 vandaag meneer (was ook waar). vervolgens gelooft die demente gek me niet en loopt hij wel
 , ojaaa! maar die zijn toch heel moeilijk te vangen?? heb je er wel eens een gevangen antwoorde ik: oww pas 4 vandaag meneer (was ook waar). vervolgens gelooft die demente gek me niet en loopt hij wel 
 .
 .