Wie van de jeugd gaat er op viskamp naar de Snoekbaars in België.
Nog ruim en maand en het is weer zover. Van 7/7 tot en met 14/7 gaan we met een man of 14 naar de Snoekbaars. Het programma is in grote lijnen voor die week bekend. Hoop wel dat jullie deelnemers alleen haken zonder weerhaak meenemen (is verplicht). De afgelopen twee jaar was het raak. Haken in tenen en vingers kon men in het plaatselijk ziekenhuis verwijderen. Zal dit jaar voor de toekomstige slachtoffers een scherpe tang en wat jodium meenemen. Ben erg benieuwt welk lichaamsdeel nu een piercing in de vorm van een haak krijgt. Hoop deelnemers en ouders die zaterdag te ontmoeten om een gezellige en hopelijk visrijke week van te maken. Aan de drie begeleiders zal het zeker niet liggen krijg er nu al zin in.
Een begeleider,
Peter
JEUGDVISKAMP DE SNOEKBAARS
-
Peter,
Ik kom in de week wel effe een bakkie doen. Wellicht een cursusje tosti's bakken geven.... schijnt hip te zijn.
Voor de rest, veel plezier daar. Ik heb er een paar jaar erg naar mijn zin gehad als begeleider. Dit jaar twee andere viskampen, vandaar.
gr. Frank
Ik kom in de week wel effe een bakkie doen. Wellicht een cursusje tosti's bakken geven.... schijnt hip te zijn.
Voor de rest, veel plezier daar. Ik heb er een paar jaar erg naar mijn zin gehad als begeleider. Dit jaar twee andere viskampen, vandaar.
gr. Frank