(nee, is inderdaad geen beste. Vond em echter wel leuk)
Wanneer is macro nou trouwens echt macro?
Ik meende dat dit pas het geval was bij 1:1 en dat daarboven het close-up is?
Zou wel eens wat 1:1 beelden willen zien hier.
Wil namelijk een macro-lens kopen maar ben me niet helemaal zeker van de mm's en dit topic zou daarbij wel eens hulpvol kunnen zijn..
Zal waarschijnlijk ook wel meer close-ups maken dan macro's maar toch.
Ben wel benieuwd naar de maximale praktische mogelijkheden icm bepaalde lenzen..
Groeten,
René

Gisteravond even wezen vissen en overigens goed gevangen maar daar draait dit topic niet om, waar het wel om gaat is macrotjes
 Gisteravond even wezen vissen en overigens goed gevangen maar daar draait dit topic niet om, waar het wel om gaat is macrotjes   Gisteravond naar mijn mening een mooie geschoten van een bloem ( geen idee wat voor een het is
 Gisteravond naar mijn mening een mooie geschoten van een bloem ( geen idee wat voor een het is   )Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 )Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Maarja ik ben nu toch bezig met vragen stellen
 Maarja ik ben nu toch bezig met vragen stellen  
 Heb net foto,s geschoten van een bloem bij ons naast de vijver. Ik zet het resultaat even op het board voor misschien nog enkele tips ?
 Heb net foto,s geschoten van een bloem bij ons naast de vijver. Ik zet het resultaat even op het board voor misschien nog enkele tips ?   Hoop dat u me verder kunt helpen
 Hoop dat u me verder kunt helpen