Vunznessa

Plaats reactie
Dennis van den Bogaert
Contacteer:

17-05-2007 11:54

:lol:

Connie is geen hoer
Uitgegeven: 17 mei 2007 09:17
Laatst gewijzigd: 17 mei 2007 09:31

Ik ben heel blij dat Connie Breukhoven het kort geding tegen de websites zijonline.nl en witheet.nl heeft gewonnen. Die hadden geschreven dat Connie, nog voordat zij haar echtgenoot Meester Appelwang Die Alles Betaalt ontmoette, als hoer in Den Haag werkte. Door Nico Dijkshoorn

Schandalig. Dat doe je niet, Connie een hoer noemen, zeker niet als ze er helemaal geen een was. Ik zeg het er dus voor de duidelijkheid nog even bij hier, Connie was geen hoer. Ik herhaal: geen hoer.

Iedereen die dacht, 'nou, het zou kunnen': schaam je. Connie was ook nooit een op geld beluste C-artieste die als wandelende tepelhof in de film De Boezemvriend figureerde.

Karakterrol

Dat is ook allemaal gelogen. Het was een karakterrol en Connie had toevallig gewoon enorme tieten. Dat zag André van Duin pas toen hij de film gingen monteren.

Daarom is het zo jammer dat Connie ten onrechte een hoer is genoemd, want nogmaals, dat was ze helemaal niet. Gewoon een leuke, hardwerkende, spontane vrouw. Met enorme tieten. Laat haar!

Zingen

Connie kan ook niet zingen. Ik herhaal: niet zingen. Dat daar geen misverstand over bestaat. Ik verklaar hier onder ede dat Connie niet kan zingen.

Mensen die het tegenovergestelde beweren proberen Connie in een kwaad daglicht te stellen. Schofterig. Een van Connies grootste kwaliteiten is nu juist dat zij niet kan zingen.

Nu ik toch bezig ben kan ik beter maar gewoon even alles noemen wat Connie niet is. Ze moet het maar zien als een steuntje in de rug. Gaan we.

Kapucijneraapje

Connie haar gezicht lijkt niet op het ingedroogde smoelwerk van een doodziek kapucijneraapje. Ook is het niet waar, ik herhaal, niet waar, dat zij zes kilo boter in haar bovenlip heeft gespoten omdat zij het woord botox verkeerd zou hebben verstaan. Niets van waar. Connie is niet gek. En geen hoer.

Connie trekt ook niet sommige van haar kinderen voor. Dat is gelogen. Een van de geadopteerde Zuid-Amerikaanse kinderen heeft, onder druk van Familie Doodgewoon, niet net gedaan alsof hij een hetero is. Dat is niet waar.

Het is ook niet waar dat hij in het geheim, zoveel mogelijk buiten het zicht van de camera´s, in een roze trui door het bos loopt met leuke jongens. Dit beweren zou laster zijn, want het is gewoon niet waar.

Oplichtersbende

Connie haar zaak, ´Clinic for Injectables´ is geen oplichtersbende die geld uit de zakken probeert te trekken van wanhopige midlife types. Niets van waar. Connie is van jongs af aan al geboeid door het wonder van de eeuwige jeugd.

Niemand anders dan Connie weet beter dat geld daarbij gewoon heel handig is, maar het is pertinent niet waar dat Connie met haar lillende vleeslichaam de directeur van de Free Record shop heeft weten te strikken.

Tolstoj

Connie en Hans lazen toevallig allebei graag Tolstoj en hielden van grote Zuid-Amerikaanse families en het zou van weinig eerbied getuigen als ik hier ga beweren dat Connie gewoon het juiste stuk vlees met lippen op het goede moment was. Dat is namelijk niet waar. En ze was ook geen hoer.

Het is ook niet waar dat Hans tegen zijn zin, omdat Connie dat zo graag wilde, twee Granny Smith appels in zijn wangen heeft laten implanteren. Die zaten er gewoon opeens toen hij wakker werd en Connie heeft daar niets, ik herhaal, niets mee te maken.

Schamen

Ook geruchten dat Hans Breukhoven zich bij premières en zakelijke diners zou schamen voor zijn vrouw omdat zij het vreesaanjagende uiterlijk van een gemuteerde breedbek-hagedis heeft berusten nergens op.

Het is ook absoluut gelogen dat Connie binnenkort een gastrol speelt in Star Trek: the Next Generation als een Martiaanse vrouw met twee enorme lippen op haar voorhoofd en een kut onder haar kin.

Klasse

Connie is een vrouw die durft. Een van de laatste echte Nederlandse glamourvrouwen, zeker nu Patricia Paay steeds meer op haar huishoudster van 94 gaat lijken. Connie staat voor klasse. Connie staat voor eerlijkheid.

Connie heeft nooit haar lichaam gebruikt om in welke business dan ook vooruit te komen. Connie was gewoon altijd Connie.

Connie was geen goede zangeres en Connie was, ik zeg het nog maar eens ten overvloede, geen hoer. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

(c) NU.nl / Nico Dijkshoorn
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Rinus Schuurman
Contacteer:

17-05-2007 13:47

Geweldig stuk!

Al heb ik het idee dat er een beetje sarcasme in schuilt

:lol:
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Plaats reactie