joris Leferink schreef:mooie vis volgende keer wel wat meer lachen he![]()
![]()
Mag je best trots op zijn.
Groeten Joris
Jeroen Neef schreef:Beste Bas Bakker, ik weet niet of ik het in mijn verslag op pagina 12 al geschreven heb maar hoe luguber het ook mogen klinken, ik heb het lijk idd gefotografeerd.
Maar die foto's ga ik hier dus echt niet opzetten, ze moeten trouwens nog ontwikkeld worden. Ik heb wel de videobeelden teruggekeken en dat is echt bizar om terug te zien.
Verder heb ik prima geslapen en de eerste bollen liggen er alweer in hoor in het kanaal, never surrender!!!
Kenny Willems schreef:hehe heb even weer naar die foto's gekeken, maar uhmm hoe the .. moet je dat herkenen
Weilanden zien er allemaal het zelfde uit.
Al kan mischien een local het wel herkennen..
Wout Haasjes schreef:Kenny Willems schreef:hehe heb even weer naar die foto's gekeken, maar uhmm hoe the .. moet je dat herkenen
Weilanden zien er allemaal het zelfde uit.
Al kan mischien een local het wel herkennen..
Ach, weet je wat het is... Ik denk dat de wateren waar je nog gewoon je eigen gang kunt gaan, waar heeeeele mooie vissen zwemmen, geen stekkenpezerij aanwezig is, waar gewoon bijna niemand vist, op 1 hand te tellen zijn. En dan is het voor anderen zeer interessant om te weten waar het is. Dan zijn weilanden ineens wel herkenbaar, daar kun je op wachten.
Maar goed, geen zin om tijdens mijn wereldreisje er een halszaak van te maken, het is alleen maar goed bedoeld, denk dat Remko er zelf ook bij gebaat is het water onbekend te houden.
Iig nog veel succes met de jacht op een van de laatste toppers van het water, we spreken elkaar wel weer.
Groeten uit Christchurch, Nieuw-Zeeland....
martijn zeij schreef:idd jammer van de bek. k heb geen vis gezien die een normale bek heeft
tino beunk schreef:ik wel