hoi visser
zijn er bekende winkels die fox verkopen en waar je goede gerantie krijgt.
ik wil graag een nieuwe tent maar daar wil wel gerantie over krijgen en niet als ie kapot is dat de tent 5 maanden weg blijft.
kan mij iemand helpen
mvg coen
fox easy dome
- Bob van Biemen
- Contacteer:
Vergeet het maar, die vind je niet.
Mar wist je dat je garantie bij de verkoper kan halen en niet van de fabriek?
Met andere woorden:
De verkoper heeft zaken gedaan bij de fabriek (inkoop van zijn voorraad) HIJ haalt hier ZIJN garantie.
JIJ doet zaken bij de verkoper, jij haalt jouw garantie bij de VERKOPER! en dus niet bij de fabriek.
Met andere woorden als je problemen hebt omtrend garantie op welk product dan ook dan kan je eisen dat de winkelier jou garantie geeft en niet de boel opstuurt om te kijken of de fabriek jou garantie gaat geven op het defect.
Bron: Burgelijk wetboek.
geloof je me niet, doe navraag bij de consumentenbond, zij zullen dit bevestigen.
Dus als de winkelier moeilijk doet, dan kan jij als klant eisen stellen.
Met burgelijk recht onderlegde groet, Bob
Mar wist je dat je garantie bij de verkoper kan halen en niet van de fabriek?
Met andere woorden:
De verkoper heeft zaken gedaan bij de fabriek (inkoop van zijn voorraad) HIJ haalt hier ZIJN garantie.
JIJ doet zaken bij de verkoper, jij haalt jouw garantie bij de VERKOPER! en dus niet bij de fabriek.
Met andere woorden als je problemen hebt omtrend garantie op welk product dan ook dan kan je eisen dat de winkelier jou garantie geeft en niet de boel opstuurt om te kijken of de fabriek jou garantie gaat geven op het defect.
Bron: Burgelijk wetboek.
geloof je me niet, doe navraag bij de consumentenbond, zij zullen dit bevestigen.
Dus als de winkelier moeilijk doet, dan kan jij als klant eisen stellen.
Met burgelijk recht onderlegde groet, Bob
-
bedankt voor je reactie
maar als ze dan toch zeggen ik zal het opstuuren naar de fabriek dan kan ik dus zeggen heb je een fox leen tent ofzo?
mvg coen
maar als ze dan toch zeggen ik zal het opstuuren naar de fabriek dan kan ik dus zeggen heb je een fox leen tent ofzo?
mvg coen
- jordyopthof
Koop bij wout van leeuwen,
Krijgt vaak meteen iets nieuw en ja dat vind ik service
Krijgt vaak meteen iets nieuw en ja dat vind ik service
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
-
- Contacteer:
het is inderdaad wel eens een probleem bij fox .maar ik heb laats met de chef van fox uit leanaarts gesproken.omdat er een stok kapot was .en hij verzekerde mij dat zij alles op voorraad hebben en anders word het uit een andere gepakt .volgens hem ligt het aan de winkelier. ik zelf heb bij carp cabin mijn piepers voor reperatie gebracht maar zij hebben dat zeer netjes en snel op gelost.zij hebben mij met die piepers en mijn tent goed geholpen.
maar de kwaliteit van fox vind ik goed.ik had daarvoor goedkopere merken maar deze gingen niet zo lang mee als van fox.
maar de kwaliteit van fox vind ik goed.ik had daarvoor goedkopere merken maar deze gingen niet zo lang mee als van fox.