Ik lach me gek....wat een paar fototjes al niet kunnen veroorzaken
Maar zonder dollen, voor zover ik weet is een graskarper wel een karper, en geen voorn (mja, eigenlijk heb ik ook geen idee) maar het lijkt me toch niet zo'n verkeerd idee. Ik wil best wel een ruisvoorn van 20 pond aan m'n haakje krijgen. Over sport gesproken
Weer ff ter zake: ik vind graskarper zeker de moeite waard, en als ik de sport vergelijk met de afgelopen 6 schubs van 15 tot 26 pond, kan ik wel meedelen dat die magere gras van 14 pond verreweg de mooiste en langste dril gaf! 10 minuten lang kon ik steeds weer die laatste 20 meter lijn binnenhalen die daarna weer met een explosieve kracht van mijn molentje werd gescheurd, terwijl die mooie prachtige "echte schubkarper" van 26 pond ongeveer gewoon kwam vragen of het haakje eruit mocht... Mooie vis, maar op 12/100 mono was het ook gelukt
En bovendien, zoals gisteravond 5 vissen in 2 1/2 uur, allemaal gras...en blij dat ik was
Eergister, ook 2 1/2 uur, 1 schubje van 15 pond met een kapotte bek, werd ik een stuk minder blij van. Toen was eigenlijk de troost een prachtige superfanatieke zeelt van 6 pond. Vocht ook veel beter dan die schub.
Ik moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik liever niet zo'n snotlap aan m'n hengeltje krijg.... alhoewel, in plaats van helemaal niets...
Kijken of ik na dit weekend weer eens een spiegeltje kan plaatsen. Die zijn ook leuk.......
Vissen.....vindt ie leuk.....