Patricia Bos schreef:Als onze mannelijke collega's dan ook eens leuke foto's van zichzelf in de omloop brengen...
Denk dat als ik met mijn goddelijke lichaam naakt in een blad zou gaan staan dit ook niet echt op prijs gesteld zou worden

Patricia Bos schreef:Als onze mannelijke collega's dan ook eens leuke foto's van zichzelf in de omloop brengen...

robert de jong schreef:Nou ik heb met een vrouw gevist en het was eigenlijk best gezellig, goede gesprekken gehad, het was dan ook een erg intelligente vrouw…

Frank Huisman schreef:Ook het aantal vissende vrouwen (10% , bron: NIPO, 2003) helpt hier niet aan mee. Gegevens van het percentage karpervissende vrouwen heb ik niet, wel weet ik dat het aantal vrouwelijke leden vér onder die 10% ligt, eerder zo rond de 1%.

Patricia Bos schreef:Frank Huisman schreef:Ook het aantal vissende vrouwen (10% , bron: NIPO, 2003) helpt hier niet aan mee. Gegevens van het percentage karpervissende vrouwen heb ik niet, wel weet ik dat het aantal vrouwelijke leden vér onder die 10% ligt, eerder zo rond de 1%.
Erg weinig karpervissende vrouwen en erg jammer...
 mogen wel wat meer vrouwtjes gaan vissen en dat ook laten weten!
    mogen wel wat meer vrouwtjes gaan vissen en dat ook laten weten!  
 Is leuk hoor, vraag maar aan Patricia
  Is leuk hoor, vraag maar aan Patricia   

Patricia Bos schreef:Positief is het zeker!

Bas Breetveld schreef:In de Vispanorama ook al een special over vissende vrouwen!
Martijn Zwart schreef:Patricia Bos schreef:Positief is het zeker!
Dat zei mijn vrouw ook een keer ik dacht dat ik mocht gaan vissen maar dat was het niet ze was zwanger

Martijn Zwart schreef:maar goed ook dat het dat niet is kost je heel veel vistijd