kan iemand mij dit uit leggen ?
mvg luc !
 maar die worden slimmer door te vragen!
 maar die worden slimmer door te vragen!

haha maar goed . Wat kan ik nu het beste doen dan ??
  haha maar goed . Wat kan ik nu het beste doen dan ?? 

had het wel kunnen weten maar goed ! je hebt gelijk !  Daarvoor heb ik foampjes
  had het wel kunnen weten maar goed ! je hebt gelijk !  Daarvoor heb ik foampjes   maarja meestal vallen die scheit dingen er ook al af
  maarja meestal vallen die scheit dingen er ook al af   

Luc belterman schreef:Bas maar dan haakt die toch niet zo snel dat kan die toch weer uit de bek vallen ?? of is het lood al zwaar genoeg , dat neem ik toch aan !

vieze rijke stinkerd
 vieze rijke stinkerd  
   haha .. is maar een gekheid joh
  haha .. is maar een gekheid joh  !
  ! 

Luc belterman schreef:oohja .. te chill zon voerbootvieze rijke stinkerd

haha .. is maar een gekheid joh
!
mvg luc !

haha of ben je er helemaal vanaf ?
  haha of ben je er helemaal vanaf ? 
Luc belterman schreef:haha .. af en toe een sigaretje niet meer dan aan het water ?haha of ben je er helemaal vanaf ?
mvg luc !

haha Leon Derksen en WIllem peters gaan hier presentatie geven .. is vet man
  haha Leon Derksen en WIllem peters gaan hier presentatie geven .. is vet man  

ongeveer 80 euro in de maand is 5 pakjes shag in de week , je hebt cker heel de twenteroute gelegd ofniet zoveel teer heb jij wel op je longen
  ongeveer 80 euro in de maand is 5 pakjes shag in de week , je hebt cker heel de twenteroute gelegd ofniet zoveel teer heb jij wel op je longen   
   haha , is maar gein joh !
  haha , is maar gein joh ! 
Luc belterman schreef:Bas !! ook weer gelijk vis met een bak van 85 gram er aan je hebt gelijk ! bedankt voor alle tips ! en bas ik d8 dat die back leads wel voor 10/15 meter voor je onderlijnmontage gold , maar ook weet niet waar heb ik een half uur veel geleerd nogmaals bedankt voor de tips ik red me nu wel ff !!
mvg luc ! Bedankt !