nu hep ik na lange afwezigheid van het vissen,weer de nodige nachten erop zitten,en ik kan mijn draai niet vinden op de stretch,kan er niet recht op liggen,wordt wakker met een zeere pokkel,of een slaaparm die meer dood als levend aanvoelt
 nu hep ik na lange afwezigheid van het vissen,weer de nodige nachten erop zitten,en ik kan mijn draai niet vinden op de stretch,kan er niet recht op liggen,wordt wakker met een zeere pokkel,of een slaaparm die meer dood als levend aanvoelt  nou begint het idee van een groot luchtbed mij steeds meer aantespreken,lekker een kingsize in mijn bivy
 nou begint het idee van een groot luchtbed mij steeds meer aantespreken,lekker een kingsize in mijn bivy  zijn er meer van die lange slungels of mensen met een slechte rug,die hier ook last van hebben,en inmiddels al gebruik van maken,
 zijn er meer van die lange slungels of mensen met een slechte rug,die hier ook last van hebben,en inmiddels al gebruik van maken,
met piin in mijn rug,nek,arm groetende martijn

Koop dan wel een goede, want dat armzalige ding van mij bezorgt me juist nek- en rugpijn. Die selfinflating matjes zijn erg goed. Ik weet niet of je die in 2 persoons hebt, anders moet je kijken of je 2 kleintjes aan elkaar kan monteren.
 Koop dan wel een goede, want dat armzalige ding van mij bezorgt me juist nek- en rugpijn. Die selfinflating matjes zijn erg goed. Ik weet niet of je die in 2 persoons hebt, anders moet je kijken of je 2 kleintjes aan elkaar kan monteren.

Dat risico heb je met een stretcher dus niet en bovendien zoals hier eerder al stond kan je onder de stretcher spullen kwijt dus heb je veel meer ruimte. Nadeel is het gewicht wat je bij een luchtbed niet hebt.
  Dat risico heb je met een stretcher dus niet en bovendien zoals hier eerder al stond kan je onder de stretcher spullen kwijt dus heb je veel meer ruimte. Nadeel is het gewicht wat je bij een luchtbed niet hebt.