Okay okay nog één leuke.
Zitten drie mannen te vissen aan een mooie karperput zeg de één tegen de ander.... waarom mag jij altijd vissen van je vrouwtje... nou zegt die man ik heb mijn vrouw iets gegeven wat in 5 seconden van nul naar honderd gaat... oooww zegt die man wat is dat dan? Nou zegt hij een porsche 911 turbo. Zoooow zeggen die andere twee jij hebt er wel iets voor over om altijd maar te mogen vissen.
Maargoed zo zitten ze een week later weer te vissen, en zegt de andere vismaat ik mag vanaf nu ook zovaak vissen als ik wil, ook ik heb men vrouw iets moois gegeven..... Een suppersnelle Kawasaki Zx 9r. en gaat in vier seconden van nul naar honderd.
waarop de derde zen bivvy intrekt en begint te huilen, hij heeft het geld niet om die luxe cadeaus te kopen voor zen vrouwtje maar wil toch ook graag elke week met zen maten weg te vissen. waarop hij opeens een super idee krijgt, hij pakt al zen spullen in roept naar zen maten dat ook hij zijn vrouw gaat verassen met iets wat in twee seconden van nul naar honderd gaat, en zegt tot volgende week....
Zo een week later zitten de twee vismaten weer aan het water maar niet hun derde maat die zen vrouwtje zou hebben verrast. maar hey daar komt hij aan met zes koffers vol kleren en een blauw oog. Huh vragen de andere twee, "wat heb jij gedaan" Nou zegt hun maat ik wou haar iets geven wat in twee seconden van nul naar honderd gaat. maar heb niet zoveel geld als jullie dus had maar een weegschaal voor haar gekocht.....