Ik weet niet of het allemaal klopt, maar misschien heb je er wat aan.

ik hou ook van jouLexus Cuyten schreef:Je mond (tegen mij) was eerst groot zat. Blijkbaar val je tog aardig door de mand wat je ervaring betreft..
Wat betreft je nu hier vraagt, ik zou zeggen ga het zelf eens proberen. Dat hebben alle jongens in deze topic ook zelf moeten ondervinden en probeer niet zulk soort zaken van een presenteer blaadje af te krijgen...
Martijn Buijl schreef:He lexus,
Weet niet wat er tussen jullie is voorgevallen maar jij hebt aan het begin toch ook wel op deze manier geprobeerd info los te peuteren of niet?
ik zal hier wel de wijze persoon uit gaan hangen en mij terug trekken uit deeze rottary,is die te mooi voor. het gaat u allen goed.ps dit verhaal hierboven is wel een beetje overdreven,hep alleen mijn mening gegeven,ARRIVIDERCILexus Cuyten schreef:Martijn Buijl schreef:He lexus,
Weet niet wat er tussen jullie is voorgevallen maar jij hebt aan het begin toch ook wel op deze manier geprobeerd info los te peuteren of niet?
Al vind ik dit iets wat je zelf uit kan zoeken, maar vragen is opzich niks mis mee .. tot op zekere hoogte.
Deze meneer heeft echter de indruk gewekt dat hij van alle markten thuis was in een topic over hengels en wist mij van alles te vertellen en duidelijk te maken dat ik het fout heb. Na zijn vraagstelling is bij mij duidelijk geworden dat hij toen der tijd mij helemaal niks te vertellen had en geen eens wist waar hij het over had..
Ik zal me er maar bij neer leggen, word wel erg moe van die beter wetende mannetjes die net doen of ze alles uit gevonden hebben terwijl blijkt dat ze niet eens weten waar ze d'r hengel in moeten gooien. Sterker nog hij is nog te lui om het zelf uit te zoeken.
(Dat vind ik dus 1 van de leukste dingen van het vissen!)
Kees van der Voorden schreef:Deze 65 kg massief.........(tja wat is het eigenlijk) stond anders als een huis aan de grond verankerd. Die 3 kg lood in m'n schoenen hielpen anders ook wel. WWWWWWWOOOOOOOEEEEEEIIIIIIII deopeennagekste