Maar dan een beetje uit de kluiten gewassen

Mark van Balveren schreef:Ain't we all.. ain't we all...
Enfin, dan zouden wel heel veel karpervissers zwakbegaafd zijn.
Michiel Pilaar schreef:Mark van Balveren schreef:Ain't we all.. ain't we all...
Enfin, dan zouden wel heel veel karpervissers zwakbegaafd zijn.
Pfffffffffffffffffffffff over zwak begaafd gesproken.......
.........
..............
Zwakbegaafde penvriend op Cassien"Ooooh you guys are from Holland!!! You have weed ? I buy I buy"
THE SOURCE OF ALL EVIL![]()
![]()
![]()
TO THE BONE
Nog 1 dagje werken... Dan 2 weken vrij
Marco Mensing schreef:Over een week To The Sky ?
Tim Schless schreef:carbidschieten met een strijker??? ik gebruik altijd een fakkel. er gebeurt vaak dat het gas langs de strijker of rotje lekt, en de bus dan dus vroegtijdig knalt. kan je er net zo goed op gaan zitten en er een aansteker bij houden!!
trouwens, tijdens de voorbereiding kan er ook al vanalles misgaan. ik was gisteren een oude verrotte bodem onder een melkbus uit aan het slijpen met de haakse slijper... ik was net klaar met slijpen, en zet de helse machine uit. natuurlijk blijft de schijf nog een poos uitdraaien. ik weet niet wat ik deed, maar feit is dat ik met mn wijsvinger net te dicht bij de schijf kwam. mn vinger werd dus meteen tussen de beschermkap en de schijf getrokken.. gelukkig kon ik 'm er nog tussenuittrekken, maar de schijf zat al op het bot. getuige deze to the bone rüntgen foto die ik meekreeg van die lekkere doktersassistente
linksonder het gewricht mist dus een klein hapje uit het bot. nu kan ik deze vakantie dus wéér niet vissen
(nog mazzel dat ik niet het complete topje mis, maaarja)
mazzl tim
Hans Brinkel schreef:Zo....de kerst zit er ook weer bijna op![]()