Hey thanks Raymond, is een beetje raar al die complimentjes maar doet echt wel deugd.
Je gaat het niet geloven maar ook van de Stone Temple Pilots ben ik hevige fan (Pearl Jam vind ik ook goed maar daar heb ik zoveel niet van). Maar ook STP is al gesplit geloof ik, Scott Weiland zat net een beetje te veel aan de dope.
Nirvana begin ik de laatste tijd maar van te genieten, toen ze echt top waren vond ik het te commercieel en was het al AIC wat de klok sloeg voor mij, maar ik heb me nu die verzamelcd aangeschaft van Nirvana...en de unplugged wil ik ook zeker nog.
Phil had die vis idd ook (Phil heeft ze er trouwens allemaal meerdere keren gevangen, behalve eentje, toevallig de topvis), maar dan in de winter, ik had hem in het najaar twee keer op vier weken. Phil had die vis trouwens twee jaar geleden al eens en was sindsdien al één van m'n topfavorieten...blijft ie meer dan een jaar uit en dan ineens 2 keer in een paar weken...strange.
Die rijen is een heel ander verhaal, tot voor begin 2002 wist ik zelf niet dat ie er zat en het duurde tot de zomer van hetzelfde jaar dat ik fotos zag van de vis, een maat van me had hem net gevangen (exact een weekje geleden) toen ie me aan de waterkant de fotos kwam laten zien. Ik was totaal overdonderd door die fotos en wou die vis zelf héél,héél graag vangen....je gelooft het nooit maar diezelfde nacht ving ik hem nog

Toen stond ik er echt als een onozel kind te roepen met gebalde vuisten "Yes, Yes ik heb em!" De meest ongelofelijke dril die ik ooit meemaakte trouwens.
Mvg,
Jan Van Calenberg