zou trouwens wel het eikingsrapport opvragen van de rollenbank, als ze die niet sturen of kunnen tonen dan wordt je boete geseponeerd

Michiel de Vries schreef:dat ze die dingen nog niet afgeschaft hebben. het omrekenen van KW naar snelheid kan namelijk niet dus hoe zijn nu bepalen hoe hard je zou gaan heb ik me altijd afgevraagd.
zou trouwens wel het eikingsrapport opvragen van de rollenbank, als ze die niet sturen of kunnen tonen dan wordt je boete geseponeerd
jurgen heintjes schreef:Ik heb ook een dikke pats. patsssssssssssssssssssssssss
Boete voor rijden zonder licht op de fiets in het donker.
eehehhhhhhhhh.
De polities moeten ieder jaar gewoon een bepaalt bedrag binnenbrengen aan boetes.
koen bril schreef:Ik heb gisteren nog een pats gedaan.Een bekeuring voor 1,9 kw met mijn brommer
![]()
justitie bepaald de boete
pieter jan vd berg schreef:jurgen heintjes schreef:Ik heb ook een dikke pats. patsssssssssssssssssssssssss
Boete voor rijden zonder licht op de fiets in het donker.
eehehhhhhhhhh.
De polities moeten ieder jaar gewoon een bepaalt bedrag binnenbrengen aan boetes.
Ik ook al.... 's Morgens rij ik naar school, komen er op eens twee gasten uit de bosjes lopen ik dacht he ? wat doen die gasten raar.... Bleek het politie te zijnik had me legitimatiebewijs ook niet bij me en we reden ook nog eens een keer met zn drieen en ook nog eens een keer midden over een kruising
![]()
lekkere boete is dat zeg
Marc Schrikkema schreef:koen bril schreef:Ik heb gisteren nog een pats gedaan.Een bekeuring voor 1,9 kw met mijn brommer
![]()
justitie bepaald de boete
Ah .... of moet ik zeggen AU! .... minimaal € 240,= man altans als ik de lijst mag geloven op:
http://www.geocities.com/opvoer/boetes.txt
Gr. M.
b j van houten schreef:2 paar gekocht?
Ray Mon schreef:
Patz!
Gerard Brondijk schreef:Leuk speelgoed