Ik was Zaterdag 25 nov, weer voor het eerst aan het snoeken krijg je dit !!

Kom er aan de over kan eens een auto het wat in vliegen,
Groetjes Ruben Niphuis
Ruud Laros schreef:ruben heb een paar jaar terug nagenoeg hetzelfde meegemaakt, mijn vismaat ving een snoek van 28 pond dus sta ik die te filmen.
zie ik achter hem in de verte een dikke benz zo rechtdoor het water in vliegen dat stond er dus gelijk ook op.
gr. ruud
Ruud Laros schreef:ruben heb een paar jaar terug nagenoeg hetzelfde meegemaakt, mijn vismaat ving een snoek van 28 pond dus sta ik die te filmen.
zie ik achter hem in de verte een dikke benz zo rechtdoor het water in vliegen dat stond er dus gelijk ook op.
gr. ruud
gr. ruud
Tim Schless schreef:Ooowjeej,
als ik me niet vergis is het een hyundai sonata. Dat is nou nét de auto waar ik rijles in krijg...
Pittig autotje hoor.
Mvg Tim
John Pannekoek schreef:FC Den Haag supporters zijn lieve mensen die zo af en eens het veld op gaan omdat ze hun cluppie zo graag lekker willlen zien spelen en een paar puntjes halen met aantrekkelijk voetbal. Die rijden geen dikke auto's de plomp in. Tenzij die van Frans Adelaar of een foute bestuurder zou zijn.
Sterker nog, een (hele lieve) vriend/collega van me en trouw Noord-Side bezoeker die afgelopen zondag naar de wedstrijd Groningen - FC Den Haag was gegaan heeft voor z'n leven moeten rijden omdat een groep gefrustreerde Groningse-boerehstierehnekkuh meenden hem en z'n VW Golf totaal te verrrampeneren. En dit, terwijl ze zojuist een gratis les in voetballen hadden gehad???? Stelletje ondankbare blinde t ..........en. Gelukkig is het door adequaat handelen van hem alleen bij z'n auto gebleven, De klinker die ze van één meter afstand door z'n ruit wilden gooien miste doel waardoor hij het gelukkig overleefd heeft, wat van z'n auto niet gezegd kan worden. Die ligt inm. op de intensive garage.
TWEE - VIJF!!!!! TWEE VIIIIIIIJJJJF, TWEE - VIJF, TWEEEE - VIJF!!!!!!!!!!!!!
Groet,
Jhn
vincent apro schreef:john
ik sluit me bij je aan hoor
dat gezeik altijd over ado supporters laat ze lekker gaan.
Ok ze zijn fanatiek maar welke fanclub is dat niet.
uit gouden korenaren schiep god de hagenaren , uit het restant, de rest van het land
gr. ruud