Mark Brouwer schreef:Andre Kip schreef:Even wat nieuw leven inblazen hier met mijn nieuwe speeltjes.
Heb al zwaardere bladveren onder de auto laten monteren.![]()
Hey Andre,
Kevin doelde op mij, vind dit ook wel puike piepers voor bij mijn Armalite's MKIII. Ik neig echter toch iets meer naar de oude Delkims, miss een setje TXI's. Wel echt mooie set met dat materiaal van MCF, heeft je vast flink wat duiten gekost. Ik ben meer van de Solar, "makkelijker" verkrijgbaar en ook van ERG goede kwaliteit. In ieder geval een vette dikke set en ben ook benieuwd naar een foto wanneer je hele hebben en houden op deze steuntjes ligt.
Gr Mark
MCF? Al wat je ziet op de foto is van Steve Neville,dus er is geen ander merk bij.
En ik heb ook alles van Solar,maar het is niet te vergelijken met dit. ik heb al een keer zo'n verstellbare buzzer bar gebroken door er op te gaan hangen tijdens het in de grond duwen. op de buzzerbar die ik nu heb zit ook alweer speling op de middelste kop,waar de het buizje doorheen loopt zeg maar.
En Frank,zoals Walter al zij,het werkt met het ATTX systeem. Die haal ik meschien zelf ook nog,maar twijfel nog omdat ik ook Delkims TXI heb.
En ze werken ook op die zenders van Fox. Maar een voordeel met ATTX is dat je geen snoeren nodig hebt.
En of die piepdozen een nostalgisch iets zijn in England,meschien. Wat ik er van weet wordt het meer als een cult object gezien.
Groet Andre.