John restaureert door de ogen van Van Kooten & De Bie
DEEL 1
Hé ouwe, namens de hele club!
"Nâh zeg, zulke mauie hengols hep ik nog naaaauuuuuuuit gesien meneâh! Mag ik effe er an buìge? Dat ik weet... dat ik weet..."
"Hei lange darrem, mauie stokke! Goffedomme, wat een wapes!"Nâh, kom nâh maar effe een biertje dginke, he?!"
"Dat die hengels zo mooi zijn geworden, dat zegt nog niks over wat anderen eraan hebben gedaan, want dat, dus dat dat, zegt meer over úw inzet, dan wat die anderen hebben betekent voor dat project, dus het is meer wát je zelf hebt gedaan, in plaats van dat andere."
""Nâh meneâh, beitâh hattik u nie kenne advisere! Wè van hengolbâh-adviseuresentrum Jakobse & Van Es proficiatteren u met dit èndresultaat! Goedemiddag."
"ikzeitochdattiezeklaarzoukrijgenikzeihettochsjeesussjeesussjeesus!!!
vaderzeihetookgeduldiseengrootgoed! enalsjenoujekoontjekwijtraaktdanhebiknogwelergeseenkoontjejawiewatbewaartdieweetwat..."
"het enige wat ik erover kwijt wil is dat ze gereed zijn."
"Jemig de pemig mozeskriebels John, ik zou je oooonwwwwiiiijjjs graag wille feliciteren met dit resultaat, want laten we eerlijk wezen, voor een oudere jongere is dat een hele prestatie! Er wordt vaak net gedaan of dat wij niks meer kenne, maar eigenlijk en dat blijkt maar weer ken je al soudere jongere eigenlijk veeeeeeel meeeeer. En dat heb jij gedaan John, jeeeeemig zeg, ik geloof dat ik eeeeven niet goed wordt hoor... .......sooooo, ppppfffoooooeeehhhhhhhhh!!!!!"
"O ja, ja... ja dat is wel mooi he, ja, jaja...?"
"That's a result! Jolly good photographs, jolly great rods!"
"Mijnheer Pannenkoek, middels dit bericht zou ik u van harte willen feliciteren met wat u heeft weten te realiseren en zou ik u ook willen zeggen dat ik zo lang ik hier al woon altijd al geloofd heb dat u als Nederlander met uw mateloze inzet en toewijding dit resultaat zou bereiken. Tot genoegen mijne heer"
"Goed geklust, nou een bakkie."
....