Wil Jeurninck schreef:Ik vang nooit niks
Hoi Wil,
Kwam gisteren nog langs die mooie molen in jullie dorp. Met even verder op een groot en vreselijk mooi viswater. Daar een karpertje vangen met jou wonderaas moet toch wel lukken.

Groet,
Peter
Wil Jeurninck schreef:Ik vang nooit niks

Luke Peters schreef:Topicnaam zegt het al... Wat is er nu zo mooi aan deze karpers? Ik vind het maar lelijke vetgemeste beesten. Uiteraard wel leuk om een keer te vangen... Maar ik zie dat steeds meer mensen alleen nog maar gaan om deze varkens te vangen..
 Je wilt opvallen en horen dat ze je een goede visser vinden (nu niet gelijk weer gaan zeuren wanner iemand een goede visser is aub. )
 Je wilt opvallen en horen dat ze je een goede visser vinden (nu niet gelijk weer gaan zeuren wanner iemand een goede visser is aub. )  

Luke Peters schreef:Heb je 't roemeens record al eens gezien? Deze vis kun je in de werkelijkheid goed vergelijken met een dikke amerikaans schooljochie van 150kilo!
j van der beek schreef:Luke Peters schreef:Heb je 't roemeens record al eens gezien? Deze vis kun je in de werkelijkheid goed vergelijken met een dikke amerikaans schooljochie van 150kilo!
rare fantasie heb jij!

Luke Peters schreef:Ik heb liever een mooie slanke en lange karper dan een ingekrompen vetbal!
En degene die vroeg hoelang ik op karper vis: vanaf m'n 5de op witvis met m'n pappie en vanaf m'n 7de gericht op de karper.
Ja inderdaad in groep 6 zat ik al na te denken hoe ik die mooie lange schub te vangen.
Heb je 't roemeens record al eens gezien? Deze vis kun je in de werkelijkheid goed vergelijken met een dikke amerikaans schooljochie van 150kilo!
Luke Peters schreef:Topicnaam zegt het al... Wat is er nu zo mooi aan deze karpers? Ik vind het maar lelijke vetgemeste beesten. Uiteraard wel leuk om een keer te vangen... Maar ik zie dat steeds meer mensen alleen nog maar gaan om deze varkens te vangen..

Dirk Maatman schreef:Andre, Dat zegt hij niet.. Hij geeft alleen aan dat een vis mooi is als hij netjes op gewicht zit. Alles binnen de perken. 30 kilo voor een jongen van 15 is te weinig, 100 daarentegen teveel. Je moet een beetje een gouden middenweg hebben. Zware vis is mooi maar het moet niet buiten proportie worden dat bedoelt hij...