iemand ervaring met deze warrior xt's ?
1: Liggen ze lekker in de hand ?
2: Drillen ze soepel ?
3. Kan die wat hebben, buigt ie goed door?
etc. etc.
bedankt..!

Arjen Dijkstra schreef:Dit hoort bij materiaal, gebruik ook eens de zoekfunctie!
j van der beek schreef:Arjen Dijkstra schreef:Dit hoort bij materiaal, gebruik ook eens de zoekfunctie!
dat kan dennis niet!
die gozer is nog eigenwijzer als een strontvlieg!
marc heerema1 schreef:Jullie houden van elkaar hé??
j van der beek schreef:marc heerema1 schreef:Jullie houden van elkaar hé??
gelukkig niet! heb ook geen idee wie het is, maar 90% van zijn opmerkingen slaan helemaal nergens op!
 ! Ja, ik heb de hengels ook. heb ze ook nog niet zo heel lang, heb er 1x mee gevist, 2 vissen mee mogen drillen op een aardig lange afstand. +- 125 meter uit de kant, een 20 en 22 ponds karper. En vond ze echt wel fijn drillen, liggen ook lekker in de hand. En qua looks zijn ze ook wel strak vind ik (maar dat is persoonlijk).
 ! Ja, ik heb de hengels ook. heb ze ook nog niet zo heel lang, heb er 1x mee gevist, 2 vissen mee mogen drillen op een aardig lange afstand. +- 125 meter uit de kant, een 20 en 22 ponds karper. En vond ze echt wel fijn drillen, liggen ook lekker in de hand. En qua looks zijn ze ook wel strak vind ik (maar dat is persoonlijk).
 !
!

?
 ?Dennis Pronk schreef:wtf, ik stel een normale vraag en komt die j vdb weer ff stoere mannetje uithange?

Luke Peters schreef:Ze drillen lekker zien er ook wel "cool" uit(daar draait het vissen tegewoordig bij de meesten wel om! bij mij zeker niet!)
gewoon kopen die stokken! je krijgt veel voor weinig!
 Dat is een kwestie van gevoel. Als een hengel niet lekker in de hand ligt, koop je hem ook niet.
  Dat is een kwestie van gevoel. Als een hengel niet lekker in de hand ligt, koop je hem ook niet.
 .
 .