jan van kranenburg schreef:Wat verwachten jullie eigenlijk van een hengelsportzaak?
Wees eens eerlijk. Wie heeft recent dure molens en/of hengels gekocht
bij een normale hengelsportwinkel?
Ik verwacht Service, idd met een hoofdletter. Ik heb dus kortgeleden nieuwe molens gekocht bij een zaak waar menigeen zo positief over is. Alleen was er niet genoeg lijn op voorraad om beide spoelen vol te spoelen.
Geen probleem meneer, die spoel ik morgen wel vol en stuur 'm dan op voor U.
Oke, dan kan ik er morgennacht niet mee vissen, maar vlg week wel. Helaas moest ik zelf maar in de week erna maar weer eens bellen om te vragen hoe het met mijn spoel was.
Sorry meneer, de lijn is nog niet binnen, ik ga direct even bellen...Vóór het weekend heeft U hem !.
Je raad het al...
Voor mij dus reden om daar NIET meer te kopen !
Een emeeltje sturen kost enkel 1 minuutje (ja, hij heeft m'n mailadres), een telefoontje (ja, m'n tel nr ook) misschien 15 ct. Als ik geinformeerd word, ben ik redelijk tevreden, als ik zelf achter iets aan moet omdat de verkoper zijn afspraken niet nakomt ben ik daar klaar !, ik had nog meer op m'n verlanglijstje staan, maar heb dat dus elders gekocht.
En ja,
er blijven idd weinig zaken over waar ik nog kom
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)