Beste Karpervissers,
Graag zou ik jullie mening willen weten wat jullie van Carpstuff.nl vinden?
Dus: Het idee? De opzet? enz enz!
Omdat de site pas een een maandje Online is, kan het altijd beter!
Dat hoop ik beter te krijgen door jullie mening te horen, en er dan wat aan te doen!
Alvast bedankt,
Michael Voormeulen
Wat vinden jullie van Carpstuff.nl?
- Michael Voormeulen
- Contacteer:
-
Beste Michael,
Het idee vindt ik achterhaald al moet ik toegeven dat ik het een leuk initiatief vindt waar je niet echt armer van zult worden. Alleen wat eraan vooraf ging vindt ik wat minder, en dan heb ik het over de agressieve aanvaring tussen jou en de betreffende boardbeheerder van een tijdje geleden. Sucses met je "broodwinning" verder.
GFroet,
John
Het idee vindt ik achterhaald al moet ik toegeven dat ik het een leuk initiatief vindt waar je niet echt armer van zult worden. Alleen wat eraan vooraf ging vindt ik wat minder, en dan heb ik het over de agressieve aanvaring tussen jou en de betreffende boardbeheerder van een tijdje geleden. Sucses met je "broodwinning" verder.
GFroet,
John
- Bart Janssen
- Contacteer:
Michael
Het mooie van de site vind ik dat het overzichtelijk en simpel is gehouden. Verder vind ik het een zeer goed initiatief. Ik wens je veel plezier en succes met je site!
Groet
Bart.
Het mooie van de site vind ik dat het overzichtelijk en simpel is gehouden. Verder vind ik het een zeer goed initiatief. Ik wens je veel plezier en succes met je site!
Groet
Bart.
- Rogier Koopal
- Contacteer:
Op zich leuk, alleen snap ik dat systeem met het geld niet... Ik ga mijn geld niet ergens storten op een tussenpersoon, als ik iets koop wil ik het eerst in de handen hebben....
gr
Rogier
gr
Rogier
- Michael Voormeulen
- Contacteer:
Die optie heb ik gedaan om de reden die er boven staat vermeld!
Mvg Michael
Mvg Michael