zijn er onder ons ook mensen die met een kar gaan vissen en een brommer die deze trekt?
Ik ben dit van plan maar weet niet goed hoe en wat.
welke brommer en hoe hebben jullie dit opgelost?
foto's zijn altijd welkom

Maar ik ben nog op zoek naar een puch ofzo want daar kan het wel achter. Maar moet in ieder geval een stevig breed karretje worden.
  Maar ik ben nog op zoek naar een puch ofzo want daar kan het wel achter. Maar moet in ieder geval een stevig breed karretje worden. 
mario laseur schreef:meest ideale is toch nog steeds een simpele tomos, deze hebben een 2 speed systeem waardoor die lekker van zijn plek komt en wat sterker is met wegkomen dan bijv een puch of vespa en hiermee krijg je niet de klap met het overschakelen omdat die dat automatisch doet.

beter iets rustiger rijden met je kar en veilig aankomen met je spulletje, dan snel en de kans lopen dat je kar omvalt achter je brommer en je hengels breken.
  beter iets rustiger rijden met je kar en veilig aankomen met je spulletje, dan snel en de kans lopen dat je kar omvalt achter je brommer en je hengels breken. 

maar ik was het al niet van plan om hem op te voeren. rijd wel rustig 45, Want ik denk zelfs dat als ze je tegen houden dat de kar ook mee als voertuig wordt beschoud en dat je dan de inhoud ook moet afgeven.
  maar ik was het al niet van plan om hem op te voeren. rijd wel rustig 45, Want ik denk zelfs dat als ze je tegen houden dat de kar ook mee als voertuig wordt beschoud en dat je dan de inhoud ook moet afgeven.