Zitten 2 spoelen bij 1 kun je de spoel reducer op doen zodat je genoeg lijn hebt voor in nederland enz. De andere spoel haal je de spoel reducer af en je hebt de ideale spoel voor frankrijk enz. Al met al ideaal toch of niet.
  Zitten 2 spoelen bij 1 kun je de spoel reducer op doen zodat je genoeg lijn hebt voor in nederland enz. De andere spoel haal je de spoel reducer af en je hebt de ideale spoel voor frankrijk enz. Al met al ideaal toch of niet. 

Rolf Bril schreef:Zwaar draaien? Nee joh dat zijn 16 kogellagers die je in werk zet.
Terwijl de usa er maar 3 heeft.

in mijn ogen dan he'
 in mijn ogen dan he'Peter Ponsteen schreef:Ergens in een rapport van Jan Junge gelezen dat een molen maar 11 (functionele) plaatsen heeft voor kogellagers. De rest kunnen ze wel zitten, maar daar heb je niets aan
En dan zit je nog met de kwaliteit van de lagers!
Maargoed, ik zoek ook molens, waar ik mee naar frankrijk ga. Ik Heb een aardige lijncapiciteit nodig. Maar Die USA B baitrunners hebben toch niet zoveel lijncapiciteit of wel? (de topic starter zoekt naar hetzelfde dus hoop niet zijn topic te verzieken)

Peter Baan schreef:Op mijn 4500's krijg ik 350mtr 30/00 technium