ik ben Marc. Ik woon in Den Haag omdat ik daar sinds september studeer. Afgelopen tijd ben ik eens (geinspireerd door karperkriebels
 ) op zoek gegaan naar wat viswater in de buurt van mijn studentenkamertje, en zowaar nog wat gevonden ook
 ) op zoek gegaan naar wat viswater in de buurt van mijn studentenkamertje, en zowaar nog wat gevonden ook  . De wateren lagen in de Ypenburg. Het waren 3 plassen. Op internet heb ik 2 dingen gezien hierover. het ene water is van de Delftse Hengelsportvereniging. In principe prima, maar ik meen me te herinneren datr ik ooit had gelezen over (grote) visdiefstallen
 . De wateren lagen in de Ypenburg. Het waren 3 plassen. Op internet heb ik 2 dingen gezien hierover. het ene water is van de Delftse Hengelsportvereniging. In principe prima, maar ik meen me te herinneren datr ik ooit had gelezen over (grote) visdiefstallen   op dit water...
  op dit water...
Kunnen jullie mij hier wat over vertellen? (Ben ook wel beniewd naar bestand. hoeft niet te vertellen hoe groot of waar, maar waar moet ik aan denken qua grootte?) Kna uiteraard ook via een pb'tje Ik ben zeer benieuwd.
MVG Marc :

Is een zeer apart water. Heb er is een x een vis gevangen van 17 pond... hebben we 2 nachten voor gezeten. Ik woon wel dicht bij de vliet, maar is een tough water man... Dit is niet de enigste reden dat ik er niet graag zit... Ikzelf heb een voorkeur voor iets kleinere wateren in een mooie omgeving. (de omgeving van de Tedinger wordt ook steeds minder, dat wel
 Is een zeer apart water. Heb er is een x een vis gevangen van 17 pond... hebben we 2 nachten voor gezeten. Ik woon wel dicht bij de vliet, maar is een tough water man... Dit is niet de enigste reden dat ik er niet graag zit... Ikzelf heb een voorkeur voor iets kleinere wateren in een mooie omgeving. (de omgeving van de Tedinger wordt ook steeds minder, dat wel   /nou ja is nu nog iets te koud, maar wanneer de temperatuur een beetje boven de 10c uitkomt gaan we aan het vissen.
 /nou ja is nu nog iets te koud, maar wanneer de temperatuur een beetje boven de 10c uitkomt gaan we aan het vissen.