Gezien mijn spontaan aangebroken hernieuwde penlust (het is niet wat jullie denken, serieus....) heb ik een lekker (..) netje nodig.
Het net wat ik nu gebruik is goed, maar om daar nu mee door de bush-bush te struinen, liever niet... Daarom heb ik eens rondgekeken, en nu lijken de 20pleuro netjes van spro/x2/ultimate me voor dit werk wel goed genoeg.
Mijn eisen; Het liefst een telescopische/inkortbare steel (korter in transport, toch lekker scheppen) makkelijk inklapbaar/inschuifbaar, is het makkelijk mee te nemen. En voldoende groot om ook een redelijk grote karper nog te kunnen landen.
De duurdere netten vallen af; het is niet nodig, zo vaak gebruik ik het niet, de kwaliteit van de inschuifbare fox-netten is nu ook niet spectaculair goed, en ik laat hem waarschijnlijk toch al binnen een jaar weer ergens liggen.... (mogen jullie komen zoeken voor een gratis net, verwacht zo rond de pasen....haha)
Hebben jullie nog advies/tips/ervaringen voor me?? (alles uit de zoekfunctie ken ik al, dank)
Ik ben benieuwd...