Afstandbediening kwijt !En nou ???
- 
				Richard Dekkers

Ben met mijn stomme kop de afstandbediening verloren van een Dyna Craft Mk2!!En hij is niet eens van mij maar van mijn vismaat .Nu hoor ik van verscheidende kanten dat er universeel afstandbediening bestaat en ze dan iets met een kristal kunnen doen ???Ik ben een leek op dat gebied en baal er van omdat ik altijd mijn eigen spullen goed verzorg  
 Overmaat van ramp de vakantie begint morgen ,,,,, zonder afstandsbediening !!! 
 Wie heeft hier ervaring mee en kan mij op weg helpen ????

- Jeroen Overmars

een microcat kopen 

Gr,
Jeroen
						Jeroen
- menno laarmans

Het kristal waar jij t over hebt is de frequentie van t signaal.
Kristal zit in de boot ( ontvanger) en in de zender .
Verder ff kijken hoeveel kanalen je moet hebben( zijn de bedienings functies , voerbak roer, lamp , enz de boot nodig heeft).
Dan weet je welke je kopen moet.
Verder zijn er nog 2 soorten kristallen.
Het ene is voor vliegtuigen de ander voor boten/auto"s . Ze passen wel allemaal , maar t is lullig als iets verder op n ander staat te vliegen met t zelfde kristal

Kristal zit in de boot ( ontvanger) en in de zender .
Verder ff kijken hoeveel kanalen je moet hebben( zijn de bedienings functies , voerbak roer, lamp , enz de boot nodig heeft).
Dan weet je welke je kopen moet.
Verder zijn er nog 2 soorten kristallen.
Het ene is voor vliegtuigen de ander voor boten/auto"s . Ze passen wel allemaal , maar t is lullig als iets verder op n ander staat te vliegen met t zelfde kristal
- 
				Richard Dekkers

Ok Menno bedankt voor de uitleg!Ben even verder gaan informeren en heb hier in mijn woonplaats een winkel gevonden die dit soort zaken verkopen .Ze verkopen ook afstandsbestuurbare race auto,s en dat soort dingen .Volgens die verkoper kan hij een nieuwe ,,maken ,,voor de boot .Eeen orginele kan besteld worden maar moet uit Engeland komen volgens Mega-Carp hier in Roosendaal en daar gaat wel wat tijd overheen !!!Hoop dat het lukt???Bedankt voor je reactie !! 

- menno laarmans

Alleen ff op zend bereik letten , dus geen pakken van speelgoed autotje.
Gr

Gr