Vangsten/Sessies Juni 2006
Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
- Martin Doelman
De 15.8 kilo vids ldoet me denken aan een buikzaterzucht vis, of zit ik er naast?
Ziet er niet gezond uit iig.....

-
ziet er zeker niet gezond uit....
mischien een gevolg van ongeweekte tijgenoten??
mischien een gevolg van ongeweekte tijgenoten??
mvg.patrick
- Tijs Kruithof
-
Johan van Os schreef:en last but not least een mooie 19 ponder
WoooW! Die staart! Die was zeker wel sterk

PR Schub: 2,001 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
-
heey net fietste ik van school ik zag een grote karper kop ik gauw naar me vriend(woont daar vlakbij)ik vraag om een hengel een een korst en toen we aan kwamne was hij weg
maar op een gegeven moment was hij de weer ik gooi uit verkeerd ik haal binen in de lelies en ik trok hem eruit en kwam voor de karper hij greep hem!YES!!na 3 minuten drillen konden we hem landen hij heeft een raar schubben patroon op de onthaakmat en wegen hij was 19 pond en we konden foto's maken:ik weet het ik held hem niej goed vast
op de mat
:
en hij mag weer terug
:

op de mat

en hij mag weer terug

Laatst gewijzigd door Rene Treffers op 22-06-2006 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ruud Visser
- Contacteer:
Goed gevist! 

- maurits alberda
Wel een flinke karper hoor 

Een mens met lange armen heeft veel bereik in het leven..
- Johan van Os
Martin Doelman schreef:De 15.8 kilo vids ldoet me denken aan een buikzaterzucht vis, of zit ik er naast?Ziet er niet gezond uit iig.....
weet het niet. volgens mij was het gewoon een kerngezonde vis. mankeerde werkelijk niks.
denk dat het gewoon een vergroeiïng is.
WoooW! Die staart! Die was zeker wel sterk
viel opzich wel mee.
wat me wel opviel is dat drie van de vier vissen zeer moeilijk op gang kwamen eenmaal in t water. heb er zeker 5 tot 10 minuten met in mn handen gestaan.
zou dat aan t weer liggen ofzo??
bij vlagen ben ik geniaal...helaas is t hier altijd windstil...
- Frank Avezaat
- Contacteer:
vannacht weer vissen, hoop dat ik eindelijk vis weet te vangen!
-
to the polder
meer hoeft het niet te zijn.

meer hoeft het niet te zijn.

- Michiel ter Beest
- Contacteer:
Gideon vangt de 25er weer
Ik heb gister met een maat van me met de korst de graskarpers gepest. 6 aanbeten gehad in totaal, en maar 1 (heel kleintje) gevangen. De hele tijd de lelies in, even vast, pats... weg. Maar ik twijfel of het eigenlijk wel een gras is. Ik dacht eerst dat ik een brasem had omdat er iets kleins boven kwam, maar na het onthaken bleek het toch een andere vis te zijn. Voorstandige bek, bolle rugvin. Graskarper?
Nog een keer het visje alleen.

Ik heb gister met een maat van me met de korst de graskarpers gepest. 6 aanbeten gehad in totaal, en maar 1 (heel kleintje) gevangen. De hele tijd de lelies in, even vast, pats... weg. Maar ik twijfel of het eigenlijk wel een gras is. Ik dacht eerst dat ik een brasem had omdat er iets kleins boven kwam, maar na het onthaken bleek het toch een andere vis te zijn. Voorstandige bek, bolle rugvin. Graskarper?

Johan van Os schreef:WoooW! Die staart! Die was zeker wel sterk
viel opzich wel mee.
wat me wel opviel is dat drie van de vier vissen zeer moeilijk op gang kwamen eenmaal in t water. heb er zeker 5 tot 10 minuten met in mn handen gestaan.
zou dat aan t weer liggen ofzo??
Ik heb dat laatst ook gehad was ook een karper die moeilijk op gang kwam. Misschien te lang gedrilt ofzo of de karper heeft echt alles gegeven dat kan ook.

- maurits alberda
Michiel ter Beest schreef:Gideon vangt de 25er weer![]()
Dat is iig geen graskarper....maar zal ook niet weten wat het wel is..vind hem dan nog een klein beetje op een winde lijken...
Een mens met lange armen heeft veel bereik in het leven..
-
een winde die met een zeelt heb gewipt
hij is zeker van korda,het is een hybrid.

hij is zeker van korda,het is een hybrid.

- Marcel Boogert
- Contacteer:
...het is een uit de klauwen gewassen gestippelde alver... 

- Frank Avezaat
- Contacteer:
Frank Avezaat schreef:vannacht weer vissen, hoop dat ik eindelijk vis weet te vangen!
en jawel, eindelijk schubben... 16 en 20pond + 1 onderlijnbreuk (:-?)
-
maurits alberda schreef:Michiel ter Beest schreef:Gideon vangt de 25er weer![]()
Dat is iig geen graskarper....maar zal ook niet weten wat het wel is..vind hem dan nog een klein beetje op een winde lijken...
hij heb de vinnen van een zeelt en de kop van een winde

-
Frank Avezaat schreef:Frank Avezaat schreef:vannacht weer vissen, hoop dat ik eindelijk vis weet te vangen!
en jawel, eindelijk schubben... 16 en 20pond + 1 onderlijnbreuk (:-?)
enne heb je foto's?

- ferenc van de vorstenbosc
- Contacteer:
Een paar visjes van deze maand,overig de enigste die op de foto staan

- Michiel ter Beest
- Contacteer:
Ik vind het ook maar wazig, waarom hebben die beesten geen naamplaatjes om, zou het in z'n geval een stuk makkelijker maken
Laatst gewijzigd door Michiel ter Beest op 21-06-2006 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ja maar de vis minder mooi

- Frank Avezaat
- Contacteer:
Rene Treffers schreef:enne heb je foto's?
ja de foto's zijn er wel... maar van zo'n slechte kwaliteit + stekinfo dat ik ze niet plaats