vorige week donderdag gevangen........
afgelopen donderdag gevangen,zelfde vis zelfde aas,hengel,rig..........
voor een keertje wel leuk,maar ik ben niet zo dol op dubbelvangsten....
deze spiegelkarper heb ik al 6 keer gevangen in de 4 jaar dat ik op het water vis. Soms wel 2 keer in een week. Een vriend van mij heeft deze vis ook al 7 keer. Hij is geweldig dom, maar ook best groot
satesaus? sambal bij? if you feed them, they will come.... in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst
roderik franken schreef:deze spiegelkarper heb ik al 6 keer gevangen in de 4 jaar dat ik op het water vis. Soms wel 2 keer in een week. Een vriend van mij heeft deze vis ook al 7 keer. Hij is geweldig dom, maar ook best groot
hallow mooie vis
enne lees je pbs is ro
bij vlagen ben ik geniaal...helaas is t hier altijd windstil...
Bij deze mijn Dubbelvangst...
Hij kwam me bij de tweede keer erg bekend over....Maar na nader onderzoek bleek het dezelfde vis te zijn. Hij heeft namelijk 1 klein zwart stipje op 1 van zijn schubben.
Eerste Keer was op 17 April 2006 op 26.5 Pond.
Tweede Keer was op 25 Juni 2006 op 26.4 Pond. En iets donkerder van kleur.
18 juni ving ik een zeer mooi spiegeltje, ik was 22 juli erg verrast en best wel blij 'm nog een keer te vangen..
Lokatie: groot meer. (250ha+)
zelfde stek, zelfde aas, zelfde rich, bijna dezelfde dril...... echt een kopie!
Enige verschil is een ander fototoestel en fotohoek waardoor de kleur er niet zo mooi uit komt bij de 2e vangst..
gr vin
Laatst gewijzigd door vinnie kuiper op 28-08-2006 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet