heb tot nu toe één keer gevist met pilaar, Maar die wordt ook ff gek als die een mooie vis vangt. Nooit geweten ook dat hij zo goed kon boeren, achja. Gek zijn doet geen pijn:p
heey joery , we hebben een tussenpersoon die alles verandert man !
jij krijgt op de één of andere manier andere getinte teksten binnen als dat ik verzend. Die van mij zijn meer over huishoudelijke s*x en niet dat gedoe aan de waterkant....... waar is de ouwe liefde voor het karperen gebleven ? Deze liefde gaat te ver !!
waarschijnlijk is er een complot tegen ons ingezet vanuit de amsterdamse onderwereld en de zeeuwse onderwereld.
ene R.V en P.A uit amsterdam bevinden ook weleens op dit board en die onderhouden geheimzinnige contacten met andere duistere figuren uit de onderwereld.
en vooral de "homo"scene word er erg snel bij betrokken, er zijn laatst nog 2 zeeuwen opgepakt met "to the bone"op hun reet getattoeerd.
je gaat mij niet vertellen dat dit soort dingen allemaal los van elkaar afspelen. waarschijnlijk waren die 2 al betrokken bij de val van de muur in berlijn en bij de moord op kennedy.
al die gebeurtenissen zijn allemaal dekmantels en puzzelstukjes van een puzzel. en die puzzel komt uit bij onze gesprekken, door de ruimte die nu beschikbaar is in de amsterdamse onderwereld door het wegvallen van holleeder en endstra word weldra opgevuld door de heren R.V en P.A.
ze zijn druk bezig met uitbreidingen en daarom proberen ze ons te sabotteren en ons zwart te maken op dit board.
ik hoop dat je mij een beetje snapt met dit verhaal, want ik ben zelf de weg een beetje kwijt.
mvg "de neus"
Laatst gewijzigd door j van der beek op 22-05-2006 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.