water in de buurt van Harderwijk

Plaats reactie
eumir teterissa

03-04-2006 19:18

Beste medevissers,

Volgende week ben ik een paar dagen bij familie in harderwijk.
Nu wil ik 2 nachten daar nachtvissen, alleen ben daar niet in de buurt bekend. Ik heb begrepen dat je bij het veluwemeer niet mag nachtvissen.
Weten jullie of daar streng gecontrolleerd word?

Daarnaast vraag ik mij af of een van jullie daar misschien ander water kent waar karper op zit. Ik vraag hier, laat ik duidelijk zijn, voordat ik allemaal negatieve reacties terugkrijg, niet dat je je geheime stek moet gaan vertellen, en dat je 4 meter van de kant af exact op 2,5 meter moet gaan zitten. alleen of je dus water in de buurt kent, waar je relaxed ook in de nacht kan gaan zitten, zonder dat je spullen zo gejat worden, of je de een na de andere controlleur op je nek zit.

Ik heb een auto, dus het mag ook in de omgeving van harderwijk zijn.

Alvast bedankt! voor je reactie.
Peter van den Top

04-04-2006 12:02

Wat zoek je precies? Gewoon een beetje makkelijk water waar meer vissers komen?
In nijkerk is er een karperput, zit alleen een beetje (te) veel vis op en wordt ook redelijk zwaar bevist. Is wel een redelijk makkelijk water op een keer te gaan vissen.
Verder is er in Nijkerk nog de arkervaart, ook een mooi water. Hier is er wel een normaal bestand aan karpers en er zitten ook mooie exemplaren tussen. Is wel wat moelijker om hier karper te vangen vergeleken met het Watergoor.
eumir teterissa

04-04-2006 20:14

Ik ben er al uit en ga het gewoon op het veluwemeer proberen.
De put in Nijkerk heb ik ook wat info over gevonden, maar dat is niet echt een water voor mij.

In iedergeval bedankt voor je reactie.
Aart Lokhorst

04-04-2006 22:07

Beste Eumir, als je toevallig een spiegeltje mocht vangen dan graag even melden met een foto van de linkerflank.
Plaats reactie