Henk ter Maat schreef:Echter, toen ik ging motor rijden moest ik leren pijpen..
Nu met een boot moest ik leren varen..

Henk,
is dat een voor- of nadeel?
Martin
Henk ter Maat schreef:Echter, toen ik ging motor rijden moest ik leren pijpen..
Nu met een boot moest ik leren varen..

Michel Hollaar schreef:Even ter overweging :
Iemand nog mee met de karperkotter ?
 We hebben besloten dat jij voorlopig even genoeg grote vissen hebt gevangen, dus jij mag NIET meer mee.. Lekkur Puh
  We hebben besloten dat jij voorlopig even genoeg grote vissen hebt gevangen, dus jij mag NIET meer mee.. Lekkur Puh   Trouwens, iemand die zo HARD snurkt kunnen we niet gebruiken aan de randen van het natuurgebied
 Trouwens, iemand die zo HARD snurkt kunnen we niet gebruiken aan de randen van het natuurgebied   En dan begin ik nog niet over je pompje
 En dan begin ik nog niet over je pompje   

zorgen we dat Lex z'n chicka rijdt !
  zorgen we dat Lex z'n chicka rijdt !

Michiel Pilaar schreef:
Eind januari ben ik jarig, dus laten we dan weer VOL GAS bier gaan drinken en kut roepen ! Rij je gewoon met Ron mee.. Oh nee, die heeft natuurlijk geen rijbewijs meerzorgen we dat Lex z'n chicka rijdt !
Rollators,
Pielhaar
p.s. maar ik ga écht mee vissen op de boot hoor

Lexus Cuyten schreef:Even voor de duidelijkheid jullie hebben het toch over MIJN boot?

!
  !

Michel Hollaar schreef:Nog een keertje off topic danMichiel Pilaar schreef:
Eind januari ben ik jarig, dus laten we dan weer VOL GAS bier gaan drinken en kut roepen ! Rij je gewoon met Ron mee.. Oh nee, die heeft natuurlijk geen rijbewijs meerzorgen we dat Lex z'n chicka rijdt !
Rollators,
Pielhaar
p.s. maar ik ga écht mee vissen op de boot hoor
Bij deze dan :
Alle medebootvluchtelingen heet ik namens M.P. van hartelijk welkom op
zaterdag 21 januari 2006
ten huize Michiel Pilaar
Slaapplaats mag geen probleem zijn, uw boot kunt u vrijwel in de achtertuin afmeren in het Havenkanaal aldaar.

...wat je zegtMichel Hollaar schreef:
Onnavolgbaar die M&M's
 dacht dat er een feestje was 21 januari
 dacht dat er een feestje was 21 januari