De titel zegt in princiepe wel genoeg..
Mijn vraag is echter of er toevallig mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets anders..
Ik wil nu is een boillie met puur vitaminen, mineralen en die richting op.. Ik heb redelijk wat ingredienten die dit hebben maar toch is mijn boillie op dat gebied nog niet helemaal perfect uitgebalanceerd op dat gebied (naar mijn mening)
Weet iemand toevallig ingredienten die hier redelijk aan voldoen..
Ik zelf zat toch gauw te denken aan iets richting de veevoeder.. Dit omdat er veel mee "gewerkt" wordt in die sector..
Een voorbeeld is fazantenopfokvoer (als ik het goed heb
 ) Dit is een ingredient die veel GOEDE mineralen en vitaminen bevatten, maaar ook zeer veel goede eiwitten, iets wat, naar mijn mening, toch wel goed is voor na de paai om de vis weer op zijn "kracht" te laten komen.. Zie het als natuurlijk voedsel..
 ) Dit is een ingredient die veel GOEDE mineralen en vitaminen bevatten, maaar ook zeer veel goede eiwitten, iets wat, naar mijn mening, toch wel goed is voor na de paai om de vis weer op zijn "kracht" te laten komen.. Zie het als natuurlijk voedsel..
Mocht er iemand suggesties en ervaring mee hebben, dosering en dergelijke.. Dan hoor ik het graag, mag eventueel ook via pb
Vriendelijke groet