In wat voor auto rij JIJ eigenlijk ?
- patrick kappen
Nou en ik moet het ook nog steeds op de fiets doen. 

- 
				Richard Klinkenberg
Rij in een peugeot 206 cc 2 liter.
Op zich een lekkere auto alle comfort van binnen en in de zomer heerlijk dakkie open. Minder was het dit jaar toen m,n andere auto (een toyota station) bij de garage stond en alle visspullen in die cabrio moesten.Maar t is gelukt.
Richard

Op zich een lekkere auto alle comfort van binnen en in de zomer heerlijk dakkie open. Minder was het dit jaar toen m,n andere auto (een toyota station) bij de garage stond en alle visspullen in die cabrio moesten.Maar t is gelukt.
Richard
- Bas Borkes
Ik heb een week geleden een Seat Inca aangeschaft. Speciaal voor de visserij. Ik hoop dat ik er nog veel plezier van ga krijgen.
Groeten Bas.

Groeten Bas.
Iedereen is van de wereld, en de wereld is van iedereen.
						- vinnie kuiper
- Contacteer:
helaas geen foto's.... mijn eerste auto was helemaal ok... oud model (1980) kadet caravan(station).. geen tent meer nodig, kwam overal, bekleding fungeerde vanwege alle gaten gelijk voor tas.... krijg weer heimwee.
rij nu een astra2003 station diesel100zoveel PK, brengt me ook overal en lekker snel maar ontdanks dat ik niet zoveel om auto's geef merk ik toch dat ik 'm niet meer zo snel langs een frans landweggetje laat staan 1 km van de stek...... in zo'n geval toch beter een oud karretje waar ook genoeg in/op kan.
volgende auto in ieder geval station, of een busje.
vincent

rij nu een astra2003 station diesel100zoveel PK, brengt me ook overal en lekker snel maar ontdanks dat ik niet zoveel om auto's geef merk ik toch dat ik 'm niet meer zo snel langs een frans landweggetje laat staan 1 km van de stek...... in zo'n geval toch beter een oud karretje waar ook genoeg in/op kan.
volgende auto in ieder geval station, of een busje.
vincent