Maar mijn vraag aan een ieder op dit moment is: Dit voorjaar willen wij opnieuw met twee personen afreizen naar Frankrijk. Ik voel me geneigd om toch naar een betaalwater te gaan en dan niet vanwege de gemakken die deze bieden en niet om de grote vissen maar toch om het stukje veiligheid wat je geboden wordt en de van onze kant onervarenheid binnen het pioneren op (groot) openbaar water.

Ondanks het iniatief van Klaas van den Herik heb ik nog geen berichten waar genomen van wateren waar je in alle rust je visje kan vangen. Ik ga niet voor luxe en gemak en bakken van vissen! Het is voor ons allemaal nieuw en het liefst zou ik gaan pioneren maar waar te beginnen?

Ik hoef ook geen week op hetzelfde water ik wil graag verkassen maar ja wederom waar te beginnen? Kan er dan iemand mij vertellen waar ik het beste info kan inwinnen over de mogelijkheden: het verkrijgen van de vergunningen, het wel of niet mogen nachtvissen (nachtviszones). Er reisen zoveel vragen help ons een beetje op weg a.u.b.
Ik hoef niet klaar gestoomd aan een water te zitten met alle info in kannen en kruiken maar een begin is altijd welkom!

Iets in de zin van een website of eigen ervaring zou van harte welkom zijn.
Alvast bedankt,
Vriendelijke groeten,
Klaas Ems