Kwint,
Weet je, er is een tijd geweest dat ik om de drie maanden de kiosk binnenrende, zocht naar het logo, het uit het schap griste, afrekende en thuis, 's-avonds in mijn nest pas begon te bladeren en te lezen...
Die prijs was bijzaak, die sfeer die wilde ik.
Nu heb ik een zeer onregelmatig abonnement.......
Tijden veranderen, de vroeger zo peilloos diepe informatieput stroomt tegenwoordig zowat over en het is een verdomde opgave om daar telkens weer iets in te mieteren wat er in blijft drijven.
Respect voor iedereen die het schrift bij de gedachte voegt en daarmee wil ik op de laatste plats mezelf op de borst kloppen.
Al die advertenties, zóóóóóóóóóóó jammer, maar het moet blijkbaar, althans, dat heb ik mij laten uitleggen en jij snapt dat volgens mij ook wel.
Geloof mij maar als ik zeg dat Arnout er ook niet al te blij van wordt, óók niet als hij 1 pagina aan advertentie IN een artikel van mij plaatst, hij gaat ook voor die sfeer van enkele alinea's terug, alleen de 'klimaatsverharding' (J.P. Balkenende) hijgt overal in zijn nek.
Het is zo vreselijk makkelijk om vanaf de zijlijn te kankeren op niveau en zo, ik maak me er ook weleens schuldig aan, maar waar we het hier specifiek over hebben zijn de karperbladen en schrijven daarvoor.
Besef je goed dat zoveel mensen met enorm goede ideeën rond lopen, mensen waar nog nooit iemand van gehoord heeft, mensen die DIE blik hebben, die een visie hebben, maarrrr... ...die géén plezier hebben in schrijven en/of het niet kunnen. Dat geeft niets, ik kan bijvoorbeeld niet schaatsen, maar ik loop wel te vloeken en te tieren als er ijs ligt en iedereen de tijd van z'n leven heeft.
Het moet je ook liggen, je moet het ook kunnen en je moet die drempel over willen.
Begrijp je hardstikke wel man, dat weet je en ook ik KOTS KOTS KOTS me helemaal leeg als er weer domme geluiden vanaf de zijlijn komen, maar eigenlijk ook steeds minder. Ik pik eruit waar ik iets mee kan en laat de rest wegwaaien, als en zuchtje wind gewoon.
Shit man, waar slaat dit verhaal op......?
(dat bedoel ik dus)
Ga je goed, ik wacht met smart.
Barnassis