Mitsz van der Kamp, meeting regio Zwolle 16 december a.s.
-
Natuurlijk zal dit over AAS gaan. Meer hoef ik er denk ik niet over te zeggen. Vragen staat vrij en discussies over dit onderwerp natuurlijk ook...
Lid worden van de KSN of het VBK (indien mogelijk van beide verenigingen) is de beste optie om de belangen van de karpervisserij veilig te stellen / uit te kunnen breiden.
- Henk ter Maat
Jacco,
Dit jaar waarschijnlijk wel..

Dit jaar waarschijnlijk wel..

Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
- Bertil Wielink
- Contacteer:
Jacco,
Als je op de KSN site kijkt bij regio meetings zie je volgens mij dit seizoen Mitsz ook nog ergens staan in de Regio Den Haag zegt mijn geheugen me.
Gr.
Bertil
Als je op de KSN site kijkt bij regio meetings zie je volgens mij dit seizoen Mitsz ook nog ergens staan in de Regio Den Haag zegt mijn geheugen me.
Gr.
Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
-
ik kan het niet vinden op de site van de KSN..
maar waar is dit en van hoelaat tot hoelaat?
nog evt kosten??
Gr. Remko
maar waar is dit en van hoelaat tot hoelaat?
nog evt kosten??
Gr. Remko
- Henk ter Maat
16-12-2005: Mitsz van der Kamp, Aas en alles wat daarmee te maken heeft.
13-01-2006: Lex Snoeijs, presentatie en aanpak van zijn visserij met gedegen commentaar.
10-02-2006: Co Sielhorst, van pen tot statisch en er zal ook wel een snoek voorbij komen.
17-03-2006: Kees Verheij, presentatie over riviervissen op de Lek.
Aanvang: 19.30 uur
Toegang vrij voor de regio Zwolle leden
Introducés: kan eenmalig à 2,00 Euro, daarna verplichting om lid bij de regio Zwolle te worden (kost 11,50 Euro per jaar)
13-01-2006: Lex Snoeijs, presentatie en aanpak van zijn visserij met gedegen commentaar.
10-02-2006: Co Sielhorst, van pen tot statisch en er zal ook wel een snoek voorbij komen.
17-03-2006: Kees Verheij, presentatie over riviervissen op de Lek.
Aanvang: 19.30 uur
Toegang vrij voor de regio Zwolle leden
Introducés: kan eenmalig à 2,00 Euro, daarna verplichting om lid bij de regio Zwolle te worden (kost 11,50 Euro per jaar)
Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
- Marco Mensing
Programma Seizoen 2005 -2006 regio Den Haag
16 december 2005
Zaaltje Essesteyn. Sjakie en de Ploderboys met hunb laatste show en een vragenuurtje hoe, wie, wat, waar in het buitenland na.
6 januari 2006
Zaaltje Koudekerk. RCBB met Edwin Siol en een forum-discussie onder leiding van Otto Maandag.
10 februari 2006
Zaaltje Essesteyn. Kees Verheij met zijn verhaal over de Lek.
17 maart 2006
Zaaltje Koudekerk. Mitsz van der kamp over Aas.
De Nacht van de Karper 2006 naar Lac Du Der gaat niet door wegens te grote vissterfte. Er wordt flink gezocht naar een nieuwe lokatie waarbij ook weer nieuwe aanmelding welkom zijn.
De penvisdag wordt dit jaar naar alle waarschijnlijkheid vervist in Den Haag aan de Waterpartij, met als inzet een mooie projectspiegel.
16 december 2005
Zaaltje Essesteyn. Sjakie en de Ploderboys met hunb laatste show en een vragenuurtje hoe, wie, wat, waar in het buitenland na.
6 januari 2006
Zaaltje Koudekerk. RCBB met Edwin Siol en een forum-discussie onder leiding van Otto Maandag.
10 februari 2006
Zaaltje Essesteyn. Kees Verheij met zijn verhaal over de Lek.
17 maart 2006
Zaaltje Koudekerk. Mitsz van der kamp over Aas.
De Nacht van de Karper 2006 naar Lac Du Der gaat niet door wegens te grote vissterfte. Er wordt flink gezocht naar een nieuwe lokatie waarbij ook weer nieuwe aanmelding welkom zijn.
De penvisdag wordt dit jaar naar alle waarschijnlijkheid vervist in Den Haag aan de Waterpartij, met als inzet een mooie projectspiegel.
CarpeR Diem
- Harnold Kikkert
I'll be there...even Zwolle onveilig maken.
Ik heb inmiddels een chauffeur.
Ik heb inmiddels een chauffeur.

-
Harnold en anderen: om het wat makkelijker te maken, het adres van het Speeltuingebouw is Geraniumstraat 1 in Zwolle (in de wijk Assendorp).