Finaly ( you and I together )

dat gat idd nog wel lukken voor 2006 of het moet morgen 20 graden gaan vriezen
 dat gat idd nog wel lukken voor 2006 of het moet morgen 20 graden gaan vriezen  .
.
 de een nog mooier dan de andere,kijk je uit tijger dat je niet het water in word getrokken door zo een joekel.
 de een nog mooier dan de andere,kijk je uit tijger dat je niet het water in word getrokken door zo een joekel.

Ruud Visser schreef:Joery nog bedankt voor het maken van onze koeken. Helemaal dat vleugje merelstront heeeeeeeerlijk!
Groetjes
 ben druk bezig met andere koeken
  ben druk bezig met andere koeken 

peter andrae schreef:Ik weet nog wel iemand die in aanmerking komt voor een blik jodenkoeken.

Er word niet veel gevangen deze maand.
 Er word niet veel gevangen deze maand.  Kom op vissen en niet lullen op het board
 Kom op vissen en niet lullen op het board  EN NU VISSEN!!
 EN NU VISSEN!! 
 ? Vissen als een Dolle Henkie de laatste weken ! Werkelijk nog nooit in mijn hele leventje zoveel (grote) karper gevangen als de laatste 5 weekenden !
  ? Vissen als een Dolle Henkie de laatste weken ! Werkelijk nog nooit in mijn hele leventje zoveel (grote) karper gevangen als de laatste 5 weekenden ! 
 )
  )

( of ik zie het niet goed..)
 ( of ik zie het niet goed..)
 Hoe laat ga je?
  Hoe laat ga je?Ruud Visser schreef:Mooie vis Bas. Dus het liep wel
Voortaan zou ik alleen uitkijken met je haring van je onthakinsmat . You Never Know( of ik zie het niet goed..)
Ik ken iemand die had hetzelfde ook zijn haring en de vis begon te klapperen..........
GRoetjes

ja ik weet het ben bijdehand.
 ja ik weet het ben bijdehand.