Joost,
wat heeft de competitie nou weer met de champions league te maken? En wie gedroegen zich volgens jou dan als winnaar van de champions league? Vond Blind aardig mild in z'n juichen moet ik zeggen. En dat de spelers even gaan feesten met de supporters lijkt mij meer dan normaal.
En een wanprestatie? Thun heeft wel gewonnen van praag en arsenal won ook pas in de laatste minuut, dus zo slecht is thun ook weer niet. Dat PSV zich jaren achter elkaar in de eerste ronde van de champions league liet uitschakelen, dat was pas een wanprestatie.
Ok, we vergelijken de competitie niet met de Champions laugue. Kijken we nu even naar de CL, heeft PSV geloof ik ook niet te klagen over de stand op dit moment.

. En gaf zelf eerder ook al aan dat Blind wel realistich was in zijn juichen. Verder is het uiteraard normaal dat spelers even de supporters bedanken na een wedstrijd (zeker bij een Europese uitwedstrijd waar veel mensen veel geld in steken) maar er is dan nog steeds een verschil in bedanken en je als CL winnaar gedragen.
Thun heeft idd nog redelijke resultaten in de CL neergezet maar dit licht dan toch meer aan het slechte spel van de tegenstander dan het goede spel van de Zwitsers zelf.
Ajax heeft dit jaar gewoon geluk dat ze in een uiterst zwakke poule zijn ingedeeld zeker vergeleken met PSV. Mocht Ajax in PSV zijn poule zitten had ik het nog wel eens willen zien, zeker gezien het huidige spel van Ajax op dit moment. Maar dit is appels met peren vergelijken en heeft dus geen zin. Overigens ben ik ook wel zo realistisch te zeggen dat PSV in vergelijking met Ajax vorig jaar in een uiterst zwakke poule was ingedeeld.
Maar het lijkt me verstandig deze discussie verder te sluiten want het wordt een welles nietes verhaal waarin niemand toegeeft.
Laten we hopen dat er medio mei PSV-AJAX in Parijs op het programma staat en dan zullen we het er nog wel is over hebben.