Aart Lokhorst schreef:Bertil, alleen vergeet je wel te vermelden dat lang niet al die grote vissen op dat bewuste b-water tot de oorspronkelijke bewoners behoren...
Ik zat erop te wachten..

Aart Lokhorst schreef:Bertil, alleen vergeet je wel te vermelden dat lang niet al die grote vissen op dat bewuste b-water tot de oorspronkelijke bewoners behoren...
Bart van den Hurk schreef:Herwin Kwint schreef:37,9 kg. bedoel ik.
Ach, whatever...groot.
Zal neem ik aan wel weer van Rainbow zijn, ieder zijn ding natuurlijk. We zullen het aankomend vbk magazine daar nog wel wat van lezen dan. Maar iig niet "my cup of tea".
robert de jong schreef:dus nadat het ""boegbeeld"" van het belgische karpervissen,te weten
AD,op sarulesti klaar was met het vangen van gestolen vissen die nu
DOOD zijn,dankzij hebberige vissers op karper,gaat ie op jacht naar
die spiegel, versiert door littekens van voorslag als ik het goed heb...
en nou heeft ie het wereld record...joepie.
wat voor reden,behalve dat je een gewichten geile visser op karper bent,
kan je nog verzinnen hiervoor?
ethiek,moraal,gevoel,liefde voor de karpers?FUK dat maar,kilo's moeten we hebben,GATVER!
robert de jong schreef:of je gaat naar betaalwater....
michel Tja schreef:volgens mij wordt met scarface bedoelt: de spiegel van AD
en die schub is volgens de meeste niet duidelijk of hij van een BTW vandaan komt of niet.
voor mij 10x liever zo een gave schub dan een mishandelde speiegel die er niet uitziet.vang ik liever een spiegel van 20 pond die helemaal gaaf is.
maar dat is mijn mening
PS: weet iemand waar je een foto kan zien van die spiegel van AD?
misschien past die foto wel thuis in de topic: lelijke vissen