j van der beek schreef:a. er zitten geen melodieën in die muziek.
b. ook geen zang. 
als je thuis een cd met krassen aanzet hoor je precies hetzelfde als op dat soort groteogen feesten.
Ja, en je hebt helemaal gelijk, echt waar. Geen zang, geen melodieën, echt, niks meer aan doen, helemaal gelijk. 

Blaten moet je aan schapen overlaten  
j van der beek schreef:Frank Verstraaten schreef:j van der beek schreef:a. er zitten geen melodieën in die muziek.
b. ook geen zang. 
als je thuis een cd met krassen aanzet hoor je precies hetzelfde als op dat soort groteogen feesten.
Jij snapt er echt helemaal niks van. Geen melodieën en ook nog is geen zang.  

Zeg dan gewoon niks!
Ben je trouwens wel is op zo'n feest geweest?

hahahahaha!!! zoals je misschien kon zien komt dat stukje uit een qoute van patrick v leur! en die beweert zelfs nog dat mensen mee zingen!!!!!!!!
enja.... ik denk dat ik iets meer in dat wereldje zit als jij. alleen die herry van hardcore daar ga ik niet me geld aan uitgeven! kijk maar eens op partyflock naar die foto's die op dat soort feesten gemaakt zijn, gewoon te triest voor woorden.  dus patrick ik hoop dat dit wat duidelijker is voor je?

Te triest?? Waarom dan? Onderbouw eens?? Zit zelf ook in die wereld, en kan er niet tegen als mensen gewoon uit hun nek lullen en alles zwart proberen te maken terwijl ze geen benul hebben waar ze het over hebben
j van der beek schreef:de vos dominique schreef:J van der beek, de man die alles beter weet...
Ik ga maar niet verwoorden wat ik van jou denk....
Met hard lachende groet
Do die geen smaak voor muziek heeft
ik zeg niet dat ik alles beter weet! geef alleen me eigen mening!  en als je ballen hebt stuur je ff een pbtje met wat je van mij denkt. als je het persoonlijk gaat spelen doe ik gerust met je mee! 
ik geef alleen maar me mening!

Een mening mag je hebben, maar als je er geen vrklaring of onderbouwing voor hebt, stelt ie ook niet veel voor...