Hallo,
weet iemand of er monstercrab meel te verkrijgen valt, zoja wat kost het en waar kan ik het halen.
bij onze hengelsport zaak is niks te vinden..
Ik kan het eventueel bestellen, maar gaat wel per 25 kilo en is erg aan de prijs.
In de hengelsportzaken zal je het niet vinden, maar er zijn ook genoeg andere ingredienten die je goed kan gebruiken in je boilie.
Die zijn vaak ook nog eel goedkoper
Als je toch duur wilt doen zou ik eens kijken voor de squid meel wel genoeg muntje,s meenemen is behoorlijk aan de prijs flavourtje erbij is maar 23 euro voor 100ml valt mee toch .
Hallo Marijn,
het heeft er mee te maken dat mijn maatje en ik afgelopen jaar zeer goed hebben gevangen met de monstercrabbollen van msb.
maar omdat we nu willen gaan voeren is msb voor twee 14 jarigen niet te betalen voor het voeren, we zijn dus naar een goede bol (of freezerbait)op zoek die niet duur is en waar de karpers goed 2 a 3 dagen van kunnen vreten.
daarbij wilden we onze vertrouwde monstercrab in verwerken met de flavour en meel. vandaar!!
maar per 25 kg. vind ik teveel (tenzij het een kant en klare mix is waar alleen eitjes en flavour bij moeten)
maak een goede boilie met vismeel dan.
en als je dan nog die monstercrab touche er wilt toevoegen
kan je even goed wat monstercrab flavour bij doen.
Maar als monstercrab goed loopt zal een andere vismeelboilie ook goed gaan
Ik kan Monstercrabmeel inkopen, maar ik weet niet of jij weet wat een monstercrab is...??
Veelal is het gewoon een vismeel aangevuild met een pittige flavour...
Kies gewoon voor een goede freezerbait op basis van vismeel, daar kan je gerust goed vis mee vangen en mee gaan voeren.
En het is te betalen.
Marijn,
ik kies toch voor zelf draaien omdat ik dit gemakkelijk vind en ik weet dan wat erin zit. ik wil dus een goede vismeel bol met een ucp monstercrab smaak..
ik weet idd. niet echt wat monstercrab meel inhoud, kan je me dat ff uitleggen?
bij http://www.carpstore.nl verkopen ze het ook per 500gr (€4,95).. als je maar 1 a 2 kg nodig hebt kun je het evt daar bestellen.. het is alles behalve goedkoop maarja je moet het zelf beslissen.
Wat er mis gaat Nick? heel simpel jij leest een monstercrabboilie.
Jou idee is he monstercrabmeel kopen die handel.
Laat monstercrab nou toevallig iets zijn wat in een laboratorium het levenslicht ziet en helemaal niet in monsterachtige krabben.
Ik vind die monstercrabflavour zo naar ouwe zweetpoten stinken weet je wel zo'n kaasconcentraatachtige geur.