Lexus,
om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit een van fox gehad en jawel ik heb er totaal een stuk of 3 van ultimate gekocht en niet omdat ze kapot waren maar ik raak die klote dingen iedere keer kwijt

,maar ik begrijp wat je bedoeld
Ik denk dat iedereen wel met goedkoper materiaal aan hem/haar viscarriere is begonnen maar vingen ze toen geen vis?
Bij het lezen van de naam van de topic was onzin het eerste wat in me opkwam en ik vind dan ook veel te overdreven om te zeggen"hoe duurder het materiaal hoe beter de visser" ik zeg er wel bij hoe dieper je er over na gaat denken het er wel iets mee te maken zal hebben
Maar er komt veel en veel meer bij kijken om nog niet te beginnen over bv de wetenschap van het water,(maar als je dus duur materiaal hebt weet je al hoe,wanneer en waar) en iemand die al meer als 40 jaar ervaring heeft en nog steeds met goedkoop materiaal vist kan dus geen goede visser zijn en een miljonair van een party-visser die maar eens in de 2 jaar een sessie maakt is dus een goede visser
En er zijn er natuurlijk ook nog die het alleen maar doen om er andermans ogen mee uit te kunnen steken en die geen mallemoer om het vissen geeft.
Maar ieder zijn eigen mening toch...
Pffff Lesley,jij bent een wereld visser met je Fox zakdoek oke

!
Mvg...