ja ik zie alles slapen doe ik wel thuis in bed,wat mij opviel was dat de meeste met een boot allemaal op dezelfde stekken voeren zij zien dat niet omdat ze weer weg varen maar na een uurtje diende de volgende zich weer aan,een soort van bootje,s parade

is weer eens wat anders dan die turk in zijn drijvende moskee als die nou eens shoarma en pizza,s ging verkopen dan had ie een wereldzaak

.
Ik snap wel wat je bedoeld met die rig talk maar ik denk dat je niet moet vergeten dat voeren veel belangrijker is dat heb je zelf kunnen ondervinden en dat is ook het succes van de andere vissers op dit water op dit water zelf is voor karpers weinig te vinden en is het aas van de vissers no1 waarom denk je dat die vissen zo groeien

.
Het voeren op zich is eigenlijk het grote probleem omdat je nooit van tevoren weet of de stek nog vrij is ook daar zijn jullie achter gekomen en daar is dan het voordeel van de bootvissers,maar je hebt zelf ook alle benodigheden om daar lekker te gaan vissen gewoon doen en zien wat er van komt je hebt zelf gezegd bosbaanmeertje klopt ook maar naar verhouding gaat er hier zoveel voer in dat de bosbaan nu al gedempt zou zijn

,niks roeien rennen over de tijgernoten en bollie,s.
Maar uiteindelijk komt het op volhouden neer je zal moeten omschakelen dit is niet het water waar je in alle rust zit en waar je een koe hoort schijten

,maar je ziet ook waar op bepaalde momenten word gevangen en onder welke omstandigheden das mijn belangrijkste informatie de rest komt later wel.
mvg Peter.