MIJN ERVARINGEN,,,,
We zaten te vissen op een mooie zandput, en door de hoeveelheid wind waaide het bootje van de kant af. Mijn maat had niet gezien dat ik het touwtje onder mijn stretcher had vastgezet. Dus hij neemt een aanloop om de boot te redden, en op dat moment dat hij springt trek ik heel rustig aan het touwtje, springt die eikel zo over het bootje de bagger in.
HET KOSTE ME EEN UUR OM BIJ TE KOMEN!!!
------------------------------------------------------------------------------------
Frankrijk 2002,
Pik en pikkedonker, een run in het holst van de nacht. Hengels die beneden aan een aflopend stukje grond staan. Ik spring me stretcher uit en ren als een idioot naar beneden. Door de donker ren ik zo langs me hengels de maaiem in.
-------------------------------------------------------------------------------------
EEN VOORSPELLEND VERHAAL...
Jordy en ik waren aan het vissen op een watertje in de buurt van Parijs, omdat hij altijd de pech heeft dat als we een dubbelrun krijgen hij altijd de kleinste vis vangt, sprak ik met hem af dat hij een stek kon bevissen waar ik al een aantal mooie vissen had gevangen en dat ik mijn hengel zou verzetten op de stek waar hij alleen maar kleinere exemplaren ving.
(wat denk je dat er gebeurt)
Inderdaad een dubbelrun, zijn hengel kwam als eerste tot leven. Al drillend horen we mijn hengel op zijn oude stek traag aflopen. We drillen allebei de vissen uit. Resultaat voor hem 14 pondjes en voor mij 29.5 spiegel.
DIT WAS ZIJN BLIK ONGEVEER NAAR MIJ
HAHAHAHA.
Hij maakte het achteraf wel even goed....