Mondieu!
Ben je even een dagje weg, en zie wat er gebeurd met je topicje!
Nou, wordt het misschien eens tijd dat ik even mijn genuanceerde mening ga geven, al zal velen van jullie die waarschijnlijk geen bal interesseren.
Drie soorten wateren in nederland:
- Vrije wateren (50%)
- normale putten etc. (45%)
- zware dressuurputten (5%)
geheel uit de losse pols, val me er niet op aan.
Oke, komt ie dan. Op de 
vrije wateren en de normale putten, kun je af met de meest simpele boilie! Zitten we al op 
95% mensen.... Leg mij hier het belang van een dure boillie uit, en je lult jezelf binnen een paar seconden vast. Misschien vang je er enkele vissen per jaar meer door, marginaal dus. Moet je eens zien hoeveel extra normale boillies je van dit geld had kunnen kopen.... 

Op de 
dressuurputten gaat het waarschijnlijk dus wel gedeeltelijk om de beste boillie. Laten we dan eens kijken naar Mitsz met zijn waterlandbaits. Gaat de laatste tijd als een speer, en vangt gezien de berichten op de moeilijkste wateren in de randstad. En dat voor 1/3 van de prijs van Nutrabaits. Het kan dus wel...
Vind het dan ook jammer dat Mitsz niet meer gereageerd heeft op mijn suggestie, om een bol te maken voor minder dan 4euro, die we op die 95% van de wateren zouden kunnen inzetten.... 

Maargoed, wat niet is kan nog komen he... 

(Mitsz, als je jezelf geroepen voelt, inderdaad, dat ben ik.... 

)
---------------------------------------------------------
Ik praat nu voor mezelf, als ik zeg dat ik op de wateren die ik bevis, nooit met zo'n superboillie zal vissen. Het is gewoon niet nodig.
En aangezien ik momenteel geen zin heb in zelf draaien (wil er eerst nog meer van weten 

) ga ik ze kopen. 
Maar wat betaal ik? Zeker niet meer dan vijf euro per kilo, liefst 3.50. Waarom? Omdat het makkelijk kan voor die prijs, zie de postings van Marijn en Frank H.
Mocht je je geroepen voelen om er iets van te zeggen, me aan te vallen, of wat dan ook, roep het dan!
Overhalen doe je me niet 

Gr. Erik