Ik las dat jij 8 euro betaald voor Big Activator , ik betaalde vorig jaar 3,80 euro bij Herman.
Stel je wil 50 kg kopen ........voor dat verschil kan je wel een ritje maken dacht ik zo

Frank Huisman schreef:In Engeland is er een andere situatie. Daar besteed de karpervisser veel meer aan aas en bestaat de boilie-afzet voor 95% uit freezers en voor 5% uit readymades. Dit wordt uiteraard ingegeven door de hevige concurrentie, waardoor je met een readymade gewoonweg praktisch kansloos bent......
Frank

en dan misschien centraal nog 1 afhaalpunt!
  en dan misschien centraal nog 1 afhaalpunt! 

.............Niemand een idee ofdat er ook in R'dam omstreken zo'n soortgelijk adres zit.
Anders zit er nix anders op om zelf te blijven draaien of om maar in de auto te stappen.
 !!
 !!
 vismelen en (basis)ingredienten met "goede smaak" weinig of geen (dure) flavours met eerlijke marges af leverancier/fabrikant zou niet meer moeten/mogen kosten dan 3,50-3,75 euro per kilo bij afname van 25kg.  Kwalitatief (uit jouw stal) zal hij dan boven het maaiveld uitsteken.
 vismelen en (basis)ingredienten met "goede smaak" weinig of geen (dure) flavours met eerlijke marges af leverancier/fabrikant zou niet meer moeten/mogen kosten dan 3,50-3,75 euro per kilo bij afname van 25kg.  Kwalitatief (uit jouw stal) zal hij dan boven het maaiveld uitsteken.