Dat zal dan niet voor jou gelden Raymond maar als ik de kaperwereld er op nasla zie ik al meer als genoeg,ik zij niet dat je de hemel in werd geprezen maar het word meer getolereerd als dat ik het zou doen op dit board,maar jij kan het beter weten als mij dus okay.
Mitsz heb enkele jaren geleden al tussen de engelsen gezeten die via via op dit water werden geinstaleerd dus zo bekent was het toen al,maar daar gaat het mij niet om het gaat erom dat ze het leuk moeten houden en of het nou druk is of niet is ook goed maar vis op een normale manier,als je geen rare dingen doet dan zal je er niemand over horen maar helaas vissen wij niet alleen vele met ons en niet iedereen neemt het even serieus.
Ik zal ook niet meer verder breien op deze topic denk dat het hoog tijd word om af te sluiten of jullie moeten nog vragen hebben,of zeggen ho ho mannetje zo makkenlijk kom je niet van ons af

,dat mag hoor.
Mitsz ze hadden een eigen bolliebus bij hun alleen maar voor bollie,s wat ik daar gezien heb tart elke beschrijfing,was een laboratorium,testruimte,bolliedraaierij,en droogruimte

niks voor jou kun je meteen langs je klanten.
nou dat was het dan bijna weekend dus mijn schubje,s staan alweer overeind waar ga ik nu weer eens naartoe

iemand nog een idee

geintje.
mvg peter.